Gå til innhold

Facebook som jukser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på facebook i 7 år. Så vet hva jeg gjør, og hvordan jeg gjør det.

Plutselig idag, fikk jeg en venneforespørsel. Var en jeg vet hvem er, så godtok. Så på siden hennes, der stod det "friend request sent". Hæ...

Og fikk en notifikasjon istad, da hadde en helt ukjent mann godtatt venneforespørselen min stod det. Jeg har ikke vært på soden hans, og ikke sendt noen venneforespørsel. Slettet ham.

Hva skjer? Kødder facebook med meg? Jeg har et passord som ingen kunne gjettet.

Anonymous poster hash: 16252...720

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dyttelidytteli

Skrevet

Jeg har vært på facebook i 7 år. Så vet hva jeg gjør, og hvordan jeg gjør det.

Plutselig idag, fikk jeg en venneforespørsel. Var en jeg vet hvem er, så godtok. Så på siden hennes, der stod det "friend request sent". Hæ...

Og fikk en notifikasjon istad, da hadde en helt ukjent mann godtatt venneforespørselen min stod det. Jeg har ikke vært på soden hans, og ikke sendt noen venneforespørsel. Slettet ham.

Hva skjer? Kødder facebook med meg? Jeg har et passord som ingen kunne gjettet.

Det samme har skjedd meg.

Plutselig stod det at en person hadde godtatt min venneforespørsel. Men jeg hadde ikke addet henne og aner ikke hvem hun er, har ikke vært inne på siden hennes en gang.

Anonymous poster hash: 91348...f59

Skrevet

Jeg opplevde dette for rundt et år siden. Fikk plutselig tre nye ukjente venner. Også skjedde igjen tidligere i uken.

Anonymous poster hash: 34e7e...e35
Skrevet

Slett disse vennene, og bytt passord. Se opp for hacking

Skrevet

Jeg tror dette skjer hvis noen "anbefaler" en venn hos deg. Suggest a friend he/she might know. Husker moren min lagde seg Facebook og ikke brukte den på evig lang tid. Når hun en gang logget på igjen og jeg var med henne, så hadde hun mange venneforespørsler som hun godtok. Da ble det sendt requests til dem som det så ut som hun egentlig hadde godtatt. Viste seg at onkelen min, hennes bror, hadde foreslått masse folk han tenkte hun kjente. De så helt like ut som venneforespørsler, med notifications og alt, men var egentlig ikke det.

Skrevet

Sier samme som bruker over. Det er at noen har foreslått en venn, og ved at du godtar, godtar du at en venneforespørsel blir sendt.

Så det er ikke en feil på den måten, kanskje litt feil at disse foreslåtte venneforespørselene ser helt like ut som vanlige venneforespørsler.

Anonymous poster hash: 6897f...a54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...