Gå til innhold

Sommerkroppen 2014?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er en 18 år gammel jente. Veier 73 kilo, og er 170 høy. Har kjempe lyst til å gå ned til 65 kilo til sommeren. Hva gjør jeg for å oppnå målet mitt? Er det mulig? Er villig til å jobbe kjempe hardt!! :)

Anonymous poster hash: e5853...bae
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt å drikk kalorier hver dag, drikk masse vann. Tren hver dag. Trenger ikke noe trylling, diett eller slankekur.

Anonymous poster hash: 10676...9be
Skrevet

Slutt og kall det "sommerkroppen 2014". Du høres helt fjern ut, og jeg skjønner ikke hvorfor det har blitt så kult og kalle det for det. Det og bli i bedre form, og skaffe seg en flott kropp er snakk om livsstil ikke en kur slik at du kan "tihihihi få sommerkroppen 2014".

Tren variert styrke, fokuser på teknikk og litt cardio. Ikke drikk brus, ikke spis kebab eller snop eller chips. Spis grønnsaker og proteiner. Ikke spis poteter eller brød i stor grad (altså reduser mengden). Drikk masse vann. Bruk hjernen din. Det er ikke så vanskelig og vite hva man skal gjøre, det som er vanskelig for noen er å faktisk gjøre det. Should be all good.

Anonymous poster hash: 687cb...c34
Skrevet

Slutt og kall det "sommerkroppen 2014". Du høres helt fjern ut, og jeg skjønner ikke hvorfor det har blitt så kult og kalle det for det. Det og bli i bedre form, og skaffe seg en flott kropp er snakk om livsstil ikke en kur slik at du kan "tihihihi få sommerkroppen 2014".

Anonymous poster hash: 687cb...c34

Babysteps. Slutt å vær et rasshøl du.

Godt for deg at du er motivert TS, lykke til. Men drit i hvor mye du veier (det vil svinge opp og ned og har mye med bl.a vanndannelse å gjøre) men heller ta et "før" og "etter" bilde etter ca 4mnd for å se progresjonen.

Det jeg ville gjort hvis jeg var deg var å 1) Ikke sult deg, spis ofte og regelmessig, men mindre porsjoner og da mest mulig ren mat. Dropp brus og annen feit mat ofte, men du trenger ikke kutte det helt ut, da sprekker du bare og gir opp. 2) Meld deg inn på treningstudio. Ikke for å løpe (eller gå turer ect), det kan du gjøre ute, men for å trene vekter. Tren knebøy, mage og rygg/armer. Det "strammer" opp og vil gjøre underverker på kvinner flest. 3) Ha faste treningsdager i uka

Skrevet

Jeg har selv slanket meg ifra 80kg til 57 kg.er 170høy. Det som funket for meg var å spise mindre og oftere.. Så jeg spiser så å si akkurat det samme som før bare mindre porsjoner. Passer på å spise ca hver 4 time. Åsså er det jo å kutte ned på evt brua og snop. Kos deg men gjør det e helgene :-) så begynte jeg å trene, går mye turer. Dette funket for meg.

Anonymous poster hash: bcfea...960

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...