Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er en 18 år gammel jente, aldri hatt kjæreste. Men har rett og slett ikke følt meg klar for det. I det siste har mange av vennene mine begynt å skaffe seg kjæreste.

Når er det egentlig folk får seg sin første kjæreste? Når fikk du ditt første "ordentlige" forhold? :biggrin:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var 18.

Synes setningeg "skaffe seg kjæreste" lyder litt feil. Virker som de bare går ut å finner seg den første og beste (selv om det kanskje ikke er tilfellet da). Bruk tid på å finne den rette. Begynne å date. Gå på fester, få venninnene dine til å ta med single gutter når dere skal finne på noe. Men ikke stress. Ikke ta den første og beste bare fordi han er tilgjengelig da.

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk min første ordentlige kjæreste da jeg var 16 :) Varte vel ikke mer enn 1 år, siden han var en ordentlig drittsekk.

Nå er jeg sammen med kjæreste nr 2, og har vært det i 2,5 år nå :)

Er 20 nå :)

Anonymous poster hash: 3aecd...db3
Skrevet

Jeg er 23, og har vært i 3 forhold siden jeg var 16, men ingen av dem har vært særlig seriøse. Det lengste varte vel i ca. et halvt år, men av div. årsaker så var det ikke noe seriøst. Jeg har ikke egentlig vært klar for å gå inn i noe forhold selv. Nå er jeg nettopp blitt sammen med en fyr etter å ha vært singel i 3 år, og tiden vil vise om dette blir et seriøst forhold!

Du er bare 18, så ikke stress selv om vennene dine får seg kjærester. Vent til du møter en du virkelig liker, istedenfor å ta den første du finner! :)

Anonymous poster hash: 556ff...fad
Skrevet

Jeg traff min første kjæreste da jeg var 14 og vi var sammen i 3,5 år :P Er nå inne i mitt andre seriøse forhold som har vart i 2 år og jeg er 21 nå :)

Skrevet

Fikk min første ordentlige kjæreste da jeg var 23. Å ha kjæreste er kjempekoselig, men jeg bare sier det: nyt å være singel mens du kan ;)

Skrevet

Jeg var 15. Vi var sammen 1,5 år, noe som føltes som et helt liv på den tiden :ler:

Skrevet

Jeg var 17,5 år gammel, og vi var sammen i 1,5 år.

Skrevet

Jeg var 18 år. Vennene mine hadde både pult og hatt x antall kjærester siden 14-års alderen, men det er ikke vanlig av den grunn. Det skjer naturlig når man er klar for det og møter den rette!

Skrevet

Jeg var 15 og han 18, varte i 3 år, holdt på med noen etter det men har nå vært sammen med samboeren min i litt over 2 år. Men holdt på leenge :P

Bare sørg for å finn deg en som behandler deg bra, bruk gjerne god tid på å finne en som passer deg :)

Skrevet

Jeg nærmet meg 18, og det varte i 6 år :)

Anonymous poster hash: 8f7eb...626
Skrevet

Fikk min første ordentlige kjæreste rett etter jeg fylte 15, og vi er fortsatt sammen, 5 år etter :)

Anonymous poster hash: 3a32e...84b
Skrevet

da jeg var 19, og hadde begynt å studere :)

Skrevet

19 år :)

Anonymous poster hash: e06ce...7c0
Skrevet

Jeg var 18, og det varte 1 år

Gjest Gladsmurf
Skrevet

Nettopp fylt 17 når vi ble sammen :-) hadde ikke hatt noe kjæreste før det :-) nå er jeg snart 23, og vi er gift :-)

Skrevet

24, ingen forhold før det

Anonymous poster hash: 73223...2e1
Skrevet

Jeg var nesten 25! Ingen seriøse forhold før den tid... men selvfølgelig ingen jomfru heller..

Anonymous poster hash: 90f02...bee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...