Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heller sistnevnte i så fall. Jeg frykter at førstnevnte vil både oppleves og ikke minst være nok så treig. AMD er ikke så all verdens gode prosessorer å ha på bærbare, er min erfaring. Sistnevnte har en bedre CPU, Intel.

Anonymous poster hash: eefac...bc6
Skrevet

Men, heh, førstnevnte har en egen CPU. Sistnevnte har en sånn nymotens "APU". Hmmm... Sjekke om det er noen gode noen på finn.no?

Skrevet

Så den siste er ikke å anbefale heller?

Skrevet

Awww... Det er APUer i alle sammen. APU betyr at CPU og GPU (grafikkort) er i en og samme prosessor. Du får som regel en god del mer ut av skjermkortet hvis du har et dedikert (eget) skjermkort for seg og en CPU for seg.

Denne koster 100 kroner mer enn sistnevnte du viste og ser ut som det beste jeg klarte å finne der. Mer harddiskplass, mer minne, CPU for seg og grafikkort for seg. Denne ser super ut! :)

http://www.netonnet.no/art/data/laptop/skjermstorrelse/laptop-15---16-tom/lenovo-ideapadg505/196798.3003/

Skrevet

Awww... Det er APUer i alle sammen. APU betyr at CPU og GPU (grafikkort) er i en og samme prosessor. Du får som regel en god del mer ut av skjermkortet hvis du har et dedikert (eget) skjermkort for seg og en CPU for seg.

Denne koster 100 kroner mer enn sistnevnte du viste og ser ut som det beste jeg klarte å finne der. Mer harddiskplass, mer minne, CPU for seg og grafikkort for seg. Denne ser super ut! :)

http://www.netonnet.no/art/data/laptop/skjermstorrelse/laptop-15---16-tom/lenovo-ideapadg505/196798.3003/

Denne PC´en har også delt grafikkminne.

Anonymous poster hash: 0b1e9...266

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...