AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Er det noe vits i? Hvor stor sjanse er det for at en mann skifter mening om man får finere kropp? Ser ut som i linken. Mer kvapsete mage.http://www.mybodygallery.com/photos-35867-body-shape.htm?StartAt=30Anonymous poster hash: 81ef9...7ba
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 Det er ofte livsstilen bak en slik kropp som ikke er spesielt tiltrekkende. Mennesker er visuelle vesener, men en mann som kun vil ha deg etter du har slanket deg er ikke noe å samle på uansett. Anonymous poster hash: 10a3b...1d9 2
Frk.K Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 Om han ikke liker deg pga vekten, så er han ikke noe og samle på. 4
Gjest Blåmeis Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 (endret) Det riktige her er nok å svare at du skal være glad i kroppen din, for det er bare deg du må leve med hele livet garantert. Syntes du i første omgang ikke skal tenke så mye på vekt, men på selvfølelse. Ofte kommer de dårlige tankene hvis man har spist mye dritt og får dårlig samvittighet, eller sittet stille i sofaen. Jeg syntes du skal spise mindre og sunnere, og komme deg ut en tur, i svømmehallen eller på et treningssenter for å føle at du "tar vare på kroppen din". Igjen; jeg syntes ikke du skal se på det som en slankemetode - ikke stress. Du er hva du spiser og gjør, resten ordner seg Endret 29. april 2014 av Emilieivy 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #5 Skrevet 22. januar 2014 Like deg som du er, bla, bla, bla. Lurer egentlig bare om det har noe for seg om jeg blir "fin". Om menn pleier å se på deg anderledes da. Hvis ikke, så vet jeg ikke om jeg gidder å gå inn for det. Trene og sånt, ja. Men ikke å gå inn for å se best mulig ut.Anonymous poster hash: 81ef9...7ba
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #6 Skrevet 22. januar 2014 Om han ikke liker deg pga vekten, så er han ikke noe og samle på. Ikke mer annerledes enn kvinner som dumper menn av ubetydelige medieskapte faktorer (eks. liten pikk, lite hår på hodet, høyde - enten for høy eller lav, ikke intellektuell nok, gir ikke multiorgasmer). Kjære TS, det er en brutal verden; enten så lider du eller så blir du hard. Valget er ditt! Anonymous poster hash: b0b5b...ca6
Frk.K Skrevet 22. januar 2014 #7 Skrevet 22. januar 2014 Ikke mer annerledes enn kvinner som dumper menn av ubetydelige medieskapte faktorer (eks. liten pikk, lite hår på hodet, høyde - enten for høy eller lav, ikke intellektuell nok, gir ikke multiorgasmer). Anonymous poster hash: b0b5b...ca6 Jeg har aldri og kommer aldri til å dumpe ett mannfolk fordi at han ikke ser bra ut eller har liten pikk. Men der i mot så hadde jeg aldri blitt sammen med en som ikke er intellektuell nok. Det har jo litt at man skal kunne prate med partneren sin og.. Utseendet bryr jeg meg ikke så mye om, så lenge han har god personlig hygiene og har på rene klær. 2
Gjest Blåmeis Skrevet 22. januar 2014 #8 Skrevet 22. januar 2014 Gjør det du kan for å bli den beste utgaven av deg selv 2
Vasilisa Skrevet 22. januar 2014 #9 Skrevet 22. januar 2014 Jeg ville gått ned i vekt uansett for det er ikke bra for helsa å være overvektig.. 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #10 Skrevet 22. januar 2014 Ikke mer annerledes enn kvinner som dumper menn av ubetydelige medieskapte faktorer (eks. liten pikk, lite hår på hodet, høyde - enten for høy eller lav, ikke intellektuell nok, gir ikke multiorgasmer). Kjære TS, det er en brutal verden; enten så lider du eller så blir du hard. Valget er ditt!Anonymous poster hash: b0b5b...ca6 Jeg har valgt. Om det er en stor sjanse for å få hans oppmerksomhet med en fin kropp, så går jeg for en fin kropp. Derfor lurer jeg på om noen vet om det er noe poeng i å slanke seg. Pleier menn å skifte mening om en dame blir fin? Det er det som er spørsmålet og ingen av dere har svart på det.Anonymous poster hash: 81ef9...7ba
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #11 Skrevet 22. januar 2014 Ja, de skifter mening om du blir "fin". Det gjør de faktisk. Betyr nok null og ingenting, men jeg syntes du er fin som du er:) Anonymous poster hash: 03347...080
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #12 Skrevet 22. januar 2014 Jeg har valgt. Om det er en stor sjanse for å få hans oppmerksomhet med en fin kropp, så går jeg for en fin kropp. Derfor lurer jeg på om noen vet om det er noe poeng i å slanke seg.Pleier menn å skifte mening om en dame blir fin? Det er det som er spørsmålet og ingen av dere har svart på det.Anonymous poster hash: 81ef9...7ba Finnes utallige filmer hvor dama ser helt vanlig ut, men ikke får seg mann, men med engang hun har fått seg en makover drukner hun i mannfolk. Så ligger vel noe i det Anonymous poster hash: 7dbd1...2a4
Version 2.0 Skrevet 22. januar 2014 #13 Skrevet 22. januar 2014 Du vil nok få umiddelbart mer positiv oppmerksomhet om du slanker deg. Ikke minst blir du friskere og sterkere.
Jade Skrevet 22. januar 2014 #14 Skrevet 22. januar 2014 En mann som ikke vil ha deg før du blir slank, vil gjerne forlate deg når du blir "gammel". Eller når du ikke ser ut som en fotomodell dagen etter en evt. fødsel. 4
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #15 Skrevet 22. januar 2014 Du vil nok få umiddelbart mer positiv oppmerksomhet om du slanker deg. Ikke minst blir du friskere og sterkere. Det er sant. TS, du er helt klart overvektig, og bør først og fremst gå ned pga. helsemessige grunner. Men det er ingen tvil om at du vil få mer oppmerksomhet ved å gå ned i vekt. Alle vet jo at det er penest å være slank(sier ikke at man må være syltynn, det er pent med former også, men du skjønner hva jeg mener). I tillegg vil du bli mer fornøyd med din egen kropp, noe som er utrolig viktig for selvtilliten. Anonymous poster hash: c1db9...5fb
Gjest Runforit Skrevet 22. januar 2014 #16 Skrevet 22. januar 2014 Jeg tenker at du kommer til å bli mer attraktiv fordi DU føler deg mer vel med deg selv om du trener og har en aktiv livsstil. Ikke bare for utseendets skyld, men for psyken. Jeg føler meg mye mer vel etter en god joggeøkt enn å sitte i sofaen. Når jeg jeg jogger så merker jeg at alt stress, irritasjon etc bare ebber ut av meg for hvert løpesteg. Man blir gladere, får mer overskudd og en føler seg mer vel med seg selv. Og dette utstråler en jo. Målet om at en person skal falle for deg burde absolutt ikke være motivasjonen for å komme i form. Motivasjonen burde være kun for deg selv. 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #17 Skrevet 22. januar 2014 Det er sant. TS, du er helt klart overvektig, og bør først og fremst gå ned pga. helsemessige grunner. Men det er ingen tvil om at du vil få mer oppmerksomhet ved å gå ned i vekt. Alle vet jo at det er penest å være slank(sier ikke at man må være syltynn, det er pent med former også, men du skjønner hva jeg mener). I tillegg vil du bli mer fornøyd med din egen kropp, noe som er utrolig viktig for selvtilliten.Anonymous poster hash: c1db9...5fb Av helsemessige årsaker? Der er jeg uenig, gitt. Si meg, hvor mange kilo mener du at jeg bør gå ned?Anonymous poster hash: 81ef9...7ba 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #18 Skrevet 22. januar 2014 Sannheten er at skesuell tiltrekkning ikke er et VALG. Hvis du går bra chubby til slank og pen da vil flere menn like deg. Det er realiteten. Menn er mere visuelle enn kvinner, og det verdsetter en slank kropp høyt på lista når de skal finne en partener. eksempel: Anonymous poster hash: 9a965...ecb 1
Vasilisa Skrevet 22. januar 2014 #19 Skrevet 22. januar 2014 Sannheten er at skesuell tiltrekkning ikke er et VALG. Hvis du går bra chubby til slank og pen da vil flere menn like deg. Det er realiteten. Menn er mere visuelle enn kvinner, og det verdsetter en slank kropp høyt på lista når de skal finne en partener. eksempel: Anonymous poster hash: 9a965...ecb Jeg skjønner godt hvorfor de liker slankere kropper bedre, for å være helt ærlig.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #20 Skrevet 22. januar 2014 vis jeg hadde vært i den situasjonen . hadde jeg gått ned i vekt å funnet meg en annen mann. Men uansett så skal man ikke forandre på utseende pga en annen person . vis du selv ønsker å gjøre forandringer så må du gjerne det. Men ikke gjør det for en mann. Det er ingen mann å samle på. Pluss hva når livet tar sitt tak i kroppen med tanke på graviditet og at man blir eldre. Så er det bedre å ha en mann som elsker deg uansett hvordan du ser ut, isteden for en mann som maser at du må slanke deg minuttet etter at ungen er født. Anonymous poster hash: f56cd...b3c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå