AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Jeg har flyttet til utlandet på utvekslingssemester, vært her i 3 uker nå.. Møtte en mann i september og forelsket meg pladask i han (vi ble aldri kjærester og snakket aldri om "oss" i og med at jeg skulle reise). I allefall, jeg savner han som en galning nå og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Vi har tekstet litt mens jeg har vært her og snakket på telefon en gang, men ikke noe seriøse greier. Hvordan skal jeg klare å glemme han? Hvordan skal jeg klare å slutte å skrive til han? Han svarer jo når jeg skriver, men merker at han skriver kortere og kortere. Men han svarer ALLTID. Noen tips? Anonymous poster hash: f9247...0cc
Hecubaa Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 Ta deg en helg i hjemlandet slik at dere har noe å glede dere til? 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 Ta deg en helg i hjemlandet slik at dere har noe å glede dere til? Det blir nok vanskelig, jeg er på andre siden av verden. Jeg kommer jo hjem til sommeren, men er redd for at jeg bruker for mye energi på å tenke på han nå og så har han kjæreste eller ikke er like interessert som han var før jeg reiste. Merker jo at hans interesse har dabbet av, noe som er forståelig siden jeg er på andre siden av verden. Vil bare glemme han, men jeg har så mye følelser for han (han vet at jeg har følelser for han, men jeg har ikke fått direkte respons på dette siden jeg skulle reise og være borte så lenge). :'( Anonymous poster hash: f9247...0cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå