Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg (26) har datet en mann (28) i en måned nå. Når vi er sammen, virker han veldig interessert, kysser meg, forteller at han liker meg osv. Vi snakker også jevnlig på Facebook/meldinger når vi ikke er med hverandre.

Han har hatt det veldig travelt på jobb den siste uken, mye overtid osv. Han har spurt flere ganger om vi skal finne på noe snart, og jeg har svart ja hver gang. Men han foreslår ikke noe konkret?

Vi hadde en halvveis avtale på søndag, som han avlyste på grunn av jobb. Han sa at han gjerne ville finne på noe i løpet av denne uken istedenfor, noe jeg sa meg enig i.

Men han har fremdeles ikke foreslått noe konkret, ingen dag eller plan. Er dette et klart tegn på at han ikke er interessert?

Jeg sendte han en melding å spurte om han dater noen andre også, noe han nektet for. Han beklaget også at han har det så travelt akkurat nå....

Noen tanker?

Anonymous poster hash: 8460e...021
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han venter på at du skal ta neste steg? Dvs ta initiativ til en konkret avtale?

• Liker 2
Skrevet

Kom med en konkret avtale selv? Ha forståelse for at han har det travelt og disk opp noe god mat, fortsetter han å avlyse er det ingen grunn til å fortsette å si ja til å treffes. Da prioriterer han tydligvis ikke deg, da er det ingen grunn til at du skal gjøre det heller.

Skrevet

Kanskje han vil ha litt bekreftelse fra deg, at du foreslår sted/tid? Kan også hende at han er litt forsiktig med å avtale, iom at han har det travelt på jobb om dagen.

Hadde jeg vært uinteressert ville jeg ikke foreslått i møtes igjen, men det er kanskje bare meg...

Skrevet

Jobber han lange dager? For da er han kanskje sliten etter jobb. Men om du har vært litt hjemme hos han, så kan du kanskje diske opp med god mat, tenne masse lys og overraske han skikkelig når han kommer hjem fra jobb ? :)

Anonymous poster hash: 545c7...e46
Skrevet

uansett hva du gjør, så slutt å spørre om han dater noen andre også...

irriterende med usikre folk!

Anonymous poster hash: 257f4...75e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...