Johanne88 Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Hei! Vi skal ha en "velkommen-til-verden"- fest for vår sønn. Vi er litt på etterskudd, da vi bor langt fra familie, så da vil han være 8,nesten 9 mnd. Det vil være andre barn der også, men ingen over 2 år. Så det jeg lurte på, er om dere har noen tips til aktiviteter de minste kan gjøre! Det skal ikke være et "eget" hjørne for barna slik at de voksne kan få fred, altså Noe vi voksne kan være med på for å aktivisere barna og gjøre slik at de får kose seg:) Noen tips?
Johanne88 Skrevet 22. januar 2014 Forfatter #2 Skrevet 22. januar 2014 Vi skal forresten ha et lokale med god plass. Hadde det kanskje vært noe å ha med en god del leker barna kan kose seg med ?
Kassiopeia Skrevet 22. januar 2014 #5 Skrevet 22. januar 2014 Vi har vært på et babytreff en gang i uken i mange måneder, og det har bestandig holdt i massevis med en stor lekematte på gulvet og noen leker. De leker med hverandre, utforsker og beveger seg rundt om kring, koser seg litt alene med noen leker osv. Når de er så små som 8-9 mnd ser jeg ikke behovet for å planlegge masse aktiviteter når det skal være mange barn sammen. 2
Johanne88 Skrevet 22. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2014 Det var en god idé nei, jeg så ikke for meg at vi skulle arrangere aktiviteter i den forstand av felles leker og sang, om du skjønner. Bare ha noe som de minste kan sette fingrene i å bli litt underholdt. Det hjelper jo veldig på bare å være mengde l barn sammen, men fint å ha noe å holde på med sammen. Så kanskje en lekematte med et par leker er en god idé! Enkelt og greit! Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå