Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2004 #1 Skrevet 20. mai 2004 Hei! Noen som har prøvd de nye kroppssprayene fra Body Shop? Det er en slags oljespray med fruktlukt, husker ikke hva den heter. Er de bra? :-)
14062003 Skrevet 21. mai 2004 #2 Skrevet 21. mai 2004 Jeg elsker den jeg har! Ikke like bra som Body Butter, men veldig bra! Vær dog klar over at om du ikke sprayer veldig rett på huden, kommer en del på gulvet - og det blir glatt. Jeg bruker nå Body Butter hjemme og tar med meg sprayoljen på svømmingen. Sprayer meg i dusjen, for olje på gulvet i garderoben tror jeg ikke er særlig pop...
missfidget Skrevet 21. mai 2004 #3 Skrevet 21. mai 2004 Jeg har en i papaya og en i grapeseed. Elsker den med papaya! Nå jeg har topper på meg som viser litt hud,sprayer jeg litt på skuldrene og sånn at jeg får litt glans. Det lukter himmelsk godt i tillegg. Nå en av min yndlingsprodukter!!
Miss-X Skrevet 21. mai 2004 #4 Skrevet 21. mai 2004 Hei Noen som husker hva denne herligheten koster?
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2004 #5 Skrevet 21. mai 2004 Litt over hundrelappen tror jeg.. 120-130? Håper den er drøy, for den ser da veldig liten ut.. :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå