AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Link til bh kalkulator som faktisk funker? Hr prøvd 3 forskjellige, alle sier "too big", kan ikke gi meg svar osv.. Jeg er ikke SÅ stor... Bruker ikke K cup vet jeg. Anonymous poster hash: 9ca0e...76f
Gjest Heartbeat Skrevet 23. januar 2014 #3 Skrevet 23. januar 2014 Den funket ikke på meg, bruker E 70, men fikk opp at jeg måtte ha A cup
Antlers Skrevet 24. januar 2014 #4 Skrevet 24. januar 2014 (endret) Det er veldig viktig at man måler riktig, ellers kan man få all slags rare resultater. Det står jo i linken til Kårky, men pass på at du bruker en normal BH - som passer - uten padding og pushup-effekt. Brystene må naturligvis løftes opp litt, slik at man får målt det faktiske volumet. Man kan f.eks ha store bryst selv om de er flate og lange uten BH på. Mål stramt under brystene og litt løsere rundt brystene. Jeg bruker 75H og får opp 75H som anbefalt størrelse i Kårky's kalkulator, men målte for en stund siden med sports-BH på, og da ble jeg anbefalt A-cup av samme kalkulator. Det illustrerer jo hvor viktig det er å følge reglene for måling Edit: Selve kalkulatoren fra Kårky's link: http://www.85b.org/bra_calc.php Endret 24. januar 2014 av Antlers
Gjest Heartbeat Skrevet 24. januar 2014 #5 Skrevet 24. januar 2014 Det er veldig viktig at man måler riktig, ellers kan man få all slags rare resultater. Det står jo i linken til Kårky, men pass på at du bruker en normal BH - som passer - uten padding og pushup-effekt. Brystene må naturligvis løftes opp litt, slik at man får målt det faktiske volumet. Man kan f.eks ha store bryst selv om de er flate og lange uten BH på. Mål stramt under brystene og litt løsere rundt brystene. Jeg bruker 75H og får opp 75H som anbefalt størrelse i Kårky's kalkulator, men målte for en stund siden med sports-BH på, og da ble jeg anbefalt A-cup av samme kalkulator. Det illustrerer jo hvor viktig det er å følge reglene for måling Edit: Selve kalkulatoren fra Kårky's link: http://www.85b.org/bra_calc.php Ja, jeg hadde sprotsbh på.. sikkert derfor
Strange Doll Skrevet 30. januar 2014 #6 Skrevet 30. januar 2014 Jeg har brukt Victorias secret sin og konventert det til Europastørrelse:) passer perfekt!
FantasDick Skrevet 30. januar 2014 #7 Skrevet 30. januar 2014 Jeg har brukt Victorias secret sin og konventert det til Europastørrelse:) passer perfekt! Den funker jo ikke om man måler mindre enn 70 (?) cm under bysten. --- Hva med denne, TS?
Gjest Lille-pus Skrevet 30. januar 2014 #8 Skrevet 30. januar 2014 Den funker jo ikke om man måler mindre enn 70 (?) cm under bysten. --- Hva med denne, TS? Det er noe litt snodig med samtlige såkalte BH kalkulatorer. Om man leker seg litt med dem så finner man ut hva som er litt snodig. Den til Underverker gir meg 70E (som er min normale størrelse, med 72 cm under brystene og 90 cm 'midt på'). Endrer jeg derimot omkretsen under brystene til 73 cm (1 stakkarslig cm mer) og selvsagt lar de 90 cm 'midt på' være uendret... så mener kalkulatoren at jeg skal ha 75B, og ikke 75D (som jeg vet passer siden jeg kan bruke både 70 og 75).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå