Meline37 Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Noen som har lik følelse? Jeg ønsker å føle at en mann forelsket seg i meg men føler ingen gjør... Hvis de viser interesse så føler jeg at det går kun på sex. Noen som har samme følelser? Jeg har heldigvis to barn, men føler at jeg lengter etter en mann i livet og. Men ikke lett å finne 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 Mye mulig at du har for høye forventninger til hva det vil si å være forelsket er. Mannfolk og kvinnfolk har ikke samme følelseliv, og vi tenker på en helt annen måte enn dere. Stort sett alle mine forhold starter med at jeg vil ha sex med henne, så blir jeg "forelsket" etter hvert. aldri omvendt. Anonymous poster hash: 8058c...3f6 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 Veeel, ja... Logget akkurat inn på sukker og lurte med en gang på hva f....jeg gjorde der. Kjente mismotet komme krypende mens jeg bladde meg nedover siden med bilder. Kjenner jeg er lei av å være alene, men også lei av å bruke tid på noe det aldri blir noe av. Sitter med en følelse av at det er så mange menn som er mer opptatt av å sondere terrenget enn å kanskje utvikle noe med en man liker. Det kan jo komme noe bedre rundt neste sving, eller hva? Av og til sitter jeg og lurer på om menn er i stand til å forelske seg. Vet selvsagt at de er det, men det kjennes kanskje bedre å tenke at de ikke er i stand til det, enn å tenke at de aldri blir det i meg. Har opp gjennom årene hatt flere menn som har ligget langflate etter meg, men de er som regel gift eller samboere. Hva er greia med det liksom?Anonymous poster hash: 2c418...696 1
Nettinettet Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 Når jeg ser måten dere skriver på her inne, så forstår jeg ganske greit hvorfor dere bare tiltrekker dere noen som er ute etter sex. Dere oser av negativitet og har det tydeligvis ikke helt bra i livene deres. Jeg tror det savnet dere har etter å bli elsket, handler om at dere ikke egentlig har det helt bra i livene deres og med dere selv, og dermed vil finne noe som kan gjøre ting bedre. Gi dere bedre følelser. Men sånn fungerer det ikke. Når en mann forelsker seg er det fordi kvinnen er lett å være sammen med, gir han gode følelser, og ikke krever noe av han. 2
nøtta Skrevet 22. januar 2014 #5 Skrevet 22. januar 2014 Ja jeg har det også sånn.. Har holdt på med flere men dette har endt med knust hjerte for min del, da de ikke fikk følelser for meg.. Men Akk ja! Det som ikke dreper en, gjør en sterkere! Trøster meg med at for det første er det bare sunt å ha opplevd kjærlighetssorg, og for det andre så dukker det nok opp en som er mye bedre enn alle de andre jeg har knekt meg i! 😊
Meline37 Skrevet 22. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2014 ja , jeg har skikkelig elendig selvtillit også.... for jeg føler at ingen forelsker seg i meg. Føler at mange vil ha sex med meg, ... hadde bare det betydd forelskelse.... så hadde jeg vært sykt glad!
Gjest Reza08 Skrevet 22. januar 2014 #8 Skrevet 22. januar 2014 Forstår hvordan det kan føles. Selv har jeg ikke hatt noe særlig med forhold, og lengselen etter nytt beite trenger seg på. Trenger noen å føle meg knyttet til, som samtidig føler seg knyttet til meg. Personlig er jeg åpen for mange ulike typer, selv om jeg selvsagt er noe selektiv i forhold til ulike faktorer, som de fleste er. Alle trenger å føle kjærlighet. Samtidig er det kanskje sunt å ha gått gjennom noen forhold, siden du bygger opp flere erfaringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå