lille-lure Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Lest i tråden "erter barnet mitt" Hvorfor er det noen som tar seg den friheten å rakke ned på barn som ikke klarer å forsvare seg ? De ville jo aldri gjort det ellers tenker jeg
sebastianen Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 Hva mener du ? Jeg leser ikke den tråden sånn . Mener du man ikke bør stå opp for barnet sitt fordi den som plager og er barn ?
lille-lure Skrevet 22. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2014 Jo det er det jeg mener. Det jeg ikke forstår er hva som får voksne til å du ufine ting til barn, som en ikke ville sagt til en voksen. Fordi da er mer forståelse
sebastianen Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 Jo det er det jeg mener. Det jeg ikke forstår er hva som får voksne til å du ufine ting til barn, som en ikke ville sagt til en voksen. Fordi da er mer forståelse I tråden du snakker om er det et barn som plager andre barn , altså en mobber. Det bør stoppes , både for mobber og ofres skyld. Så blir man og ofte sint på den som mobber , da er det lett å kalle det barnet krapyl, forferdelig , ekkel, krek osv. Men det gjør man jo og med en voksen som plager andre. Fortsetter den voksne å trakkasere andre reagerer til og med samfunnet med konsekvenser som f.eks. fengsel eller bøter. Man har ikke samme muligheter med barn, men og der bør det komme konsekvenser.
lille-lure Skrevet 22. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2014 I tråden du snakker om er det et barn som plager andre barn , altså en mobber. Det bør stoppes , både for mobber og ofres skyld. Så blir man og ofte sint på den som mobber , da er det lett å kalle det barnet krapyl, forferdelig , ekkel, krek osv. Men det gjør man jo og med en voksen som plager andre. Fortsetter den voksne å trakkasere andre reagerer til og med samfunnet med konsekvenser som f.eks. fengsel eller bøter. Man har ikke samme muligheter med barn, men og der bør det komme konsekvenser. Det er ikke den tråden jeg snakker om. Jeg snakker om tråden hvor bestefaren kommentere barnebarnet under frokost og middag
sebastianen Skrevet 22. januar 2014 #6 Skrevet 22. januar 2014 Det er ikke den tråden jeg snakker om. Jeg snakker om tråden hvor bestefaren kommentere barnebarnet under frokost og middag Åja, heheh, beklager . Men da er jeg sikkert enig med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå