AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Min mensen har vært 10 dager forsinket. Jeg fikk kviser på ansiktet som vanlig men mensen kom ikke. Og igår altså etter 10 dager fikk jeg en blødning som er ikke så kraftig som mensen men ja jeg blør litt. Har ingen mens smerter og det svir litt av og til når jeg tisser eller tørker meg. Pleier ikke å svi ellers hvis jeg har mensen. Så spørsmålet mitt er kan det svi under festeblødning? Hvor mange dager varer festeblødning? Kan man ta en graviditetstest mens man blør?Anonymous poster hash: 51d7e...412
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 Du kan ta graviditetstest fra dagen du venter menstruasjonen, uavhengig om du blør eller ikke. Min festeblødning var ca. en uke før forventet mens. Sviingen hørtes mest ut som en urinveisinfeksjon, synes jeg. Festeblødninger skal ikke svi - det er jo noe som skjer i livmora, mens tissingen er urinveiene... Anonymous poster hash: dbc8d...c22
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 Du kan ta graviditetstest fra dagen du venter menstruasjonen, uavhengig om du blør eller ikke. Min festeblødning var ca. en uke før forventet mens. Sviingen hørtes mest ut som en urinveisinfeksjon, synes jeg. Festeblødninger skal ikke svi - det er jo noe som skjer i livmora, mens tissingen er urinveiene... Anonymous poster hash: dbc8d...c22 Hei takk for at du svarte. Ja jeg tror jeg har infeksjon. Og det ser ut som mensen nå fordi jeg blør nesten som vanlig nå.. TsAnonymous poster hash: 51d7e...412
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #4 Skrevet 17. februar 2014 Min festeblødning var også ca 1 uker før mens. Testet positivt 6 dager etterpå. Anonymous poster hash: 7e744...e9a
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #5 Skrevet 17. februar 2014 Hvis du er 10 dager over mens så er det lite sannsynlig at det er festeblødning da det skjer når spiren fester seg, men det er jo mange som har rare blødninger i svangerskapet og kan være du har det ? Jeg blødde en uke etter eggløsning, i en dag. Hvis det er en festeblødning så er det for tidlig å teste, ,men da skal eggløsningen din være meget forsinket. Hvis det er en festeblødning har kvisene dine osv ingenting med det å gjøre, må produsere hcg først Lykke til! Anonymous poster hash: 6a7c0...e07
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #6 Skrevet 17. februar 2014 http://altformamma.no/artikler/463/article/item/null/10-ting-du-m%C3%A5-vite-om-festebl%C3%B8dning Anonymous poster hash: 6a7c0...e07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå