Meline37 Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Eksen min- far til barna mine, skrev en melding til meg nettopp. Der står det: Jeg vil at du skal vite en ting..... Jeg har aldri sluttet å elske deg. Jeg har aldri sluttet å være tiltrukket til deg....... selv om jeg gikk videre og er sammen med en annen dame jeg fungerer fint sammen med. Jeg tenker på deg, og vil alltid gjøre det. Grunn til at jeg brøt opp var fordi vi ikke fikk det til å fungere sammen som personer, men hvis du tror at jeg har stoppet å elske deg, så har jeg aldri det. Går det ann? Jeg har ikke troen på at han og jeg vil bli sammen igjen. Men mitt spørsmål er: kan han elske meg , og være glad i meg selv om han brøt ut av forholdet? Egentlig er det jo fint at han er det. Jeg ble jo glad for meldingen selv om vi ikke er sammen, eller kommer til å bli sammen igjen... Jeg er fortsatt kjempeglad i han, men har ikke troen på at det blir oss igjen.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 Han kan jo det, det er ikke umulig. Men sjansen er større for at han prøver å holde deg på gress, sånn i tilfelle. Anonymous poster hash: 61fb4...e27 2
Meline37 Skrevet 22. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2014 Jeg vet at han gir meg unødvendig mye mer penger enn jeg har rett på, som bidrag for ungene....Så han er raus mot meg. Det er han. Ja, er jo lett at jeg kan stanse litt opp av en sånn meldng. Men han har skrevet slike til meg før, og da har jeg stanset opp, og begynt å tenke på han....Denne gangen så tenkte jeg: jaja... han elsker meg gjerne fortsatt. Han har også en ny han elsker, og vi fungerte vel ikke helt sammen som personer derfor gikk han videre....... Kanskje han vil si det fordi han faktisk er glad i meg ennå selv om vi ikke kan bli sammen igjen.... Og jeg tenkte: tusen takk, fint av deg og si.... er glad i deg også....... Men samtidig så tenker jeg videre.... Jeg tror ikke at det kan bli oss igjen. Men når han skriver sånnt så må jeg jo si at jeg blir veldig tankefull såklart...... Men jeg får ikke lov av meg selv å tenke for mye og må tenke videre.... Men som du sier: kan være at han vil holde meg på gress.. Ja det er jeg klar over,men jeg trenger ikke å la meg holde på gress.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 Jeg elsker fortsatt eksen min, selv om jeg avsluttet forholdet. Vi passet ikke så bra sammen som par og livet vårt ville nok blitt rimelig surt om vi hadde latt det fortsette. Men jeg elsker han fortsatt og syns han er helt fantastisk, men vel vitende at det ikke kan bli oss, siden det rett og slett ikke funker. Og nei, jeg holder han ikke på gress, er ikke noe jeg har fortalt han heller, tror det bare ville forvirret han mer enn hjulpet. Anonymous poster hash: 441a7...77d 1
Version 2.0 Skrevet 22. januar 2014 #5 Skrevet 22. januar 2014 Jeg synes han høres ut som en drittsekk jeg da.. 3
Meline37 Skrevet 22. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2014 Men foreks....: jeg har slått opp med menn før.... men har de fremdeles på facebook. Betyr det at jeg ikke er glad i de? Nei det gjør ikke det. Det betyr bare at jeg ikke kan klare å leve sammen med personligheten deres. Men er utrolig lett å tenke at han kanskje er en drittsekk bare som prøver å manipulere hodet mitt og holde meg på gress...... Men jeg hadde en kjæreste en stund og noen flørter, og da brydde han seg ikke...så det ut som...... Så kan jo være at han vil mitt beste.... men jeg sliter litt med å forstå hvordan han tenker. Jeg er ihvertfall ikke en som slutter å være glad i alle jeg ikke kan leve sammen med selv. Kanskje han også er sånn? Nei.. vet ikke... jeg må ihvertfall tenke videre uansett... Kan ikke gå på gress å se om han vil ha meg igjen..... Jeg må bare leve ut fra det som er skjedd. jeg ønsker han godt i livet. Det gjør jeg uansett.
Sweet77 Skrevet 22. januar 2014 #7 Skrevet 22. januar 2014 Syns han høres ut som akkurat det han sier, at han elsker deg, men dere fungerer ikke så bra sammen som par. Men at selv om dere ikke lever sammen så er han der for deg fordi han er glad i deg. Han er tydeligvis litt redd for at du skal føle deg uelsket og avvist fordi han gikk, men du er ikke uelsket eller "ekskludert", det er vel det han prøver å si, slik at det skal være enklere for deg å takle det å ikke leve med ham. Det han gir deg med den meldingen er jo også en beskjed til deg om at du har en trygghet i ham. Altså, han bryr seg om deg og vil du skal ha det bra, og han ønsker å være en trygghet for deg selv om dere ikke lever sammen. Kanskje han prøver å vise at du alltid kan regne med ham om du skulle trenge noe, som man kan med familie som virkelig er glad i en. Det er hva jeg ville lagt i det. En fin beskjed egentlig. 3
Meline37 Skrevet 22. januar 2014 Forfatter #8 Skrevet 22. januar 2014 Syns han høres ut som akkurat det han sier, at han elsker deg, men dere fungerer ikke så bra sammen som par. Men at selv om dere ikke lever sammen så er han der for deg fordi han er glad i deg. Han er tydeligvis litt redd for at du skal føle deg uelsket og avvist fordi han gikk, men du er ikke uelsket eller "ekskludert", det er vel det han prøver å si, slik at det skal være enklere for deg å takle det å ikke leve med ham. Det han gir deg med den meldingen er jo også en beskjed til deg om at du har en trygghet i ham. Altså, han bryr seg om deg og vil du skal ha det bra, og han ønsker å være en trygghet for deg selv om dere ikke lever sammen. Kanskje han prøver å vise at du alltid kan regne med ham om du skulle trenge noe, som man kan med familie som virkelig er glad i en. Det er hva jeg ville lagt i det. En fin beskjed egentlig. Det er sånne beskjeder han sender en gang i blant.. Jeg hadde sagt minimalt til han den siste tiden. Kun viktige ting anngående barna, og vært kort. Og hver gang jeg er sånn..... så kommer disse meldingene fra han om at jeg må vite at han fortsatt elsker meg, og at han er kjempeglad i meg, og bryr seg. Hvis det er noe jeg vil si så må jeg bare si det til han... for jeg er der å lytter sier han..... Ja pen melding..... Jeg går ikke rundt å venter på han... Men ser på det som om han ville vise at han er faktisk glad i meg..... og bryr seg selv om vi ikke kan leve sammen.... Men jeg vet jo ikke, men jeg forholder meg til det, men samtidig må jeg nødt å leve videre. Han har jo ny dame som det fungerer med.
Sweet77 Skrevet 22. januar 2014 #9 Skrevet 22. januar 2014 (endret) Det er sånne beskjeder han sender en gang i blant.. Jeg hadde sagt minimalt til han den siste tiden. Kun viktige ting anngående barna, og vært kort. Og hver gang jeg er sånn..... så kommer disse meldingene fra han om at jeg må vite at han fortsatt elsker meg, og at han er kjempeglad i meg, og bryr seg. Hvis det er noe jeg vil si så må jeg bare si det til han... for jeg er der å lytter sier han..... Ja pen melding..... Jeg går ikke rundt å venter på han... Men ser på det som om han ville vise at han er faktisk glad i meg..... og bryr seg selv om vi ikke kan leve sammen.... Men jeg vet jo ikke, men jeg forholder meg til det, men samtidig må jeg nødt å leve videre. Han har jo ny dame som det fungerer med. Ja, ville jeg gjort også, forholdt meg til at det var akkurat det han sa og ikke noe annet. Og så ville jeg vært glad for å ha et så fint forhold til eksen og barnefaren, samtidig som jeg ville levd videre, og funnet meg en annen mann også om jeg hadde lyst til det Endret 22. januar 2014 av Flair 1
Meline37 Skrevet 22. januar 2014 Forfatter #10 Skrevet 22. januar 2014 Jeg synes eksen er opp og ned, vet ikke alltid hva jeg skal tro om han. Men jeg vil se etter en mann som lar meg komme før en annen dame. Men vil forholde meg til det han sier men ....jeg tror ikke på alltid at han elsker meg så høyt som han elsker nye dama. Men uansett : setter ikke av tid på å tenke på han.
Egutt Skrevet 22. januar 2014 #11 Skrevet 22. januar 2014 Ja det er fullt mulig. Det er slik i mitt tilfelle også. Er det en her på jord eg ønsker alt godt så e d eks damen. Vi var helt ubrukelige sammen, men kjærligheten vil nok aldri forsvinne. Var bare nødt til å gå videre :/
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #12 Skrevet 22. januar 2014 Jeg hadde videresendt meldingen til den nye kjæresten hans jeg, så hadde han bitt singel igjen. Anonymous poster hash: e9b4e...b3b 2
Meline37 Skrevet 22. januar 2014 Forfatter #13 Skrevet 22. januar 2014 Jeg begynner nesten å tro at han prøver å leke med hodet mitt... For hver gang jeg konsentrerer meg og ser meg videre og gir blaffen i han så kommer han tilbake og sier : jeg elsker deg og kom aldri over deg. For så å sende meg melding igjen å si at nye dama er den han elsker mest nå, slik at jeg vet det. Han vet at jeg ikke trenger å høre disse ordene igjen og igjen. Han kunne latt vær å sende disse meldingene egentlig. Kan av og til tro at han mener det godt, men når han igjen blir nedsigende i måten han er på... Nei da tror jeg det ikke.... Mulig han liker å holde meg på grønnt gress... Men vet jo aldri : kan jo være at han mener at han er glad i meg.... Nei jeg gir faen... og lever videre
Monstrum Skrevet 22. januar 2014 #14 Skrevet 22. januar 2014 Slik har jeg det for tiden - eksen dumpa meg, men sier fortsatt at han elsker meg, og savner meg. Jeg kjenner han så godt at jeg vet han mener det, men samtidig er det uaktuelt å g forhokdet en ny sjanse med det første. Hvis du er sikker på at du ikke vil dere skal bli sammen igjen og du tror han sier det fordi han faktisk mener det: Si det. Si at du setter pris på at habn er glad i deg, men at han ikke bør få høye forventninger, forid det faktisk ikke kommer til å bli noe mellom dere igjen.
Meline37 Skrevet 23. januar 2014 Forfatter #15 Skrevet 23. januar 2014 Han forelsket seg i en annen. Og sier at det er fortsatt henne han vil ha. Hun er den han elsker høyest, noe jeg ikke kan overgå. Så jeg må bare glemme han å leve videre. Han har tatt sitt valg i livet.
Dolly-Duck Skrevet 23. januar 2014 #16 Skrevet 23. januar 2014 (endret) drit i han og gå videre. Det synes jeg du skal gjøre uansett hva han skriver i fremtiden. Men jeg tror nå det kan være sant at han ikke sluttet å elske deg. Har selv gjort det slutt med en jeg elsket, men samboerskapet fungerte ikke. Endret 23. januar 2014 av Dolly-Duck
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #17 Skrevet 23. januar 2014 Syns bare det er et dårlig tegn at han skriver sånne meldinger med deg når han har ny dame... Gå videre, TS. Du vil få det bedre. Anonymous poster hash: 2e34a...875 1
Gjest Linneah2013 Skrevet 23. januar 2014 #18 Skrevet 23. januar 2014 Eksen min- far til barna mine, skrev en melding til meg nettopp. Der står det: Jeg vil at du skal vite en ting..... Jeg har aldri sluttet å elske deg. Jeg har aldri sluttet å være tiltrukket til deg....... selv om jeg gikk videre og er sammen med en annen dame jeg fungerer fint sammen med. Jeg tenker på deg, og vil alltid gjøre det. Grunn til at jeg brøt opp var fordi vi ikke fikk det til å fungere sammen som personer, men hvis du tror at jeg har stoppet å elske deg, så har jeg aldri det. Går det ann? Jeg har ikke troen på at han og jeg vil bli sammen igjen. Men mitt spørsmål er: kan han elske meg , og være glad i meg selv om han brøt ut av forholdet? Egentlig er det jo fint at han er det. Jeg ble jo glad for meldingen selv om vi ikke er sammen, eller kommer til å bli sammen igjen... Jeg er fortsatt kjempeglad i han, men har ikke troen på at det blir oss igjen. Av og til er det sånn at kjærlighet ikke er nok, et par kan elske hverandre, men fungerer ikke sammen som par.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #19 Skrevet 23. januar 2014 Jeg tenker at han faktisk mener hva han sier. Jeg vet selv at menn kan være veldig sleipe når det gjelder å få folk til å begynne å tenke på dem igjen, og komme med slike "stikk" innimellom, slik at vi ikke glemmer dem. MEN samtidig, så kan vi egentlig ikke gå rundt å tenke "Han er mann, så han mener det ikke. Han er bare ute etter å ha sex med meg igjen" hele tiden.. Noe sier meg at han mener det. Anonymous poster hash: 00de2...0aa
Meline37 Skrevet 23. januar 2014 Forfatter #20 Skrevet 23. januar 2014 Av og til er det sånn at kjærlighet ikke er nok, et par kan elske hverandre, men fungerer ikke sammen som par. Ja jeg kan være glad i noen men ikke leve med de. Er sant.... men uansett så har jeg litt såre følelser fra min kant, så jeg holder meg unna han.... Det er ikke lett slike ting... På en måte ville jeg jo aldri hatt han tilbake , men på en annen måte så synes jeg allikevel at det var sårt at han valgte en annen kvinne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå