Gjest Pterodactylkake Skrevet 20. mai 2004 #1 Del Skrevet 20. mai 2004 Før fikk jeg alltid mensen på torsdagsmorgenen, nå har den sakte men sikkert forflyttet seg til fredagen (jeg sitter her med vondt i magen, og pms så det holder men ingen blod ennå men kroppen min vet den kommer) hva kommer dette av? Har tenkt at månedene er jo ikke helt symetriske grunnet lysåret, men er dette bare en helt teit forklaring? For det var nettopp rundt februar den begynte å tøyse slik.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2004 #2 Del Skrevet 20. mai 2004 Know what you mean....Har samme "problem" selv... Plutselig skiftet den dag :-? Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 21. mai 2004 #3 Del Skrevet 21. mai 2004 Syns dere er heldige som er så regelmessige jeg. Jeg har aldri noen anelse om hvilken dag den har tenkt å dukke opp. Med mindre jeg går på prevensjon da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 21. mai 2004 #4 Del Skrevet 21. mai 2004 Det er derfor jeg er så regelmessig egentlig. Før jeg begynte på pilla, kunne jeg f.eks få mensen la oss si 1 mai, derretter 21 juni, det var såppass uregelmessig, med to uker. Jeg er glad den tida er over, slapp jeg å bekymre meg for "nå er jeg gravid vræææl" osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 21. mai 2004 #5 Del Skrevet 21. mai 2004 Det skjedde med meg og. Bare at det gikk andre veien. Fikk den en dag før jeg skulle. Da var det krise, for det skulle jo ikke skje!! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Noldus Skrevet 21. mai 2004 #6 Del Skrevet 21. mai 2004 Menstruasjonssyklusen følger ikke månedene. Det mest vanlige er å få menstruasjon hver 26. - 29. dag. Noen har kort syklus og andre har lang :-) ...Jeg f.eks. får mensen hver 26. dag, altså fra hver 1. menstruasjonsdag kan jeg telle 26 dager frem i kalenderen og se datoen for begynnelsen på neste menstruasjon. Det er ikke alle som har regelmessig mens, så da må man jo være litt mer obs.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. mai 2004 #7 Del Skrevet 21. mai 2004 Det er prevensjon som styrer min syklus (Før kunne jeg telle 28 dager fra start til ny mens..stemte mer eller mindre..) Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 21. mai 2004 #8 Del Skrevet 21. mai 2004 Det skjedde med meg og. Bare at det gikk andre veien. Fikk den en dag før jeg skulle. Da var det krise' date=' for det skulle jo ikke skje!! :oops:[/quote'] Det skjedde med meg da jeg ble sammen med sambo! Fikk alltid mensen mandag, og slutt fredag. Sammen med ham, og vips! mensen søndag og fremdeles ferdig fredag!!! :evil: Sikkert hans skyld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå