AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 Er jeg alene der? Hadde jeg fått røde roser av en mann så hadde jeg følt meg kvalm. Smykker er enda verre, spesielt om de er dyre. Diamanter er vel verst av alt. Da hadde jeg virkelig revurdert forholdet. Vet ikke helt hva det bunner i. Ingen anelse, faktisk. Sikkert noen dype, psykologiske årsaker Anonymous poster hash: 81a8b...12f 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #3 Skrevet 21. januar 2014 Slenger meg på. Dette var spennende at noen tok opp!!!! Liker snille menn, men takler ikke sånn blautpusing.... Anonymous poster hash: ad562...f0d 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #4 Skrevet 21. januar 2014 Samme her. Anonymous poster hash: 5bd94...ad1
skreppamedleppa Skrevet 22. januar 2014 #5 Skrevet 22. januar 2014 Jeg er en sucker for romantikk. . Ikke diamanter, gull og edelsteiner (please spar meg), ikke for dyre middager ute på byens beste restauranter, eller en seng full av roseblader. . Men for meg må ikke romantikk være slik. Men hverdags rommantikken er viktig for meg, når han kjøper yndlings skjokoladen min på vei hjem fra jobb, når han har varmet opp klærne jeg skal ha på meg foran varmeovnen før jeg står opp, bål ute i naturen med varm skinnfell og kakao på termosen i sekken på en kald kveld. En sms med "jeg elsker deg". Her blir små og store ting verdsatt, og det hender ofte at han kjøper blomster også noe jeg synes er kjempe koselig men for meg handler romantikk vel så mye om ikke enda mer om de små tingene.. oversteikte fiskepinner og levende lys samt bein flørting f.eks, but that's just me.. 6
Version 2.0 Skrevet 22. januar 2014 #6 Skrevet 22. januar 2014 Får jeg diamanter synes jeg det er en bonus. Men det jeg liker best er en mann som faktisk liker meg og som lytter til meg. Det er bedre enn blomster og andre gaver.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #7 Skrevet 22. januar 2014 Jeg er heller ikke en romantiker. Eller enda verre, jeg er dame og ikke et følelsesmenneske. Utrolig hvor mye pes jeg får for det altså...Skjønner deg godt, TS. Jeg blir bare utilpass av sånt. Anonymous poster hash: 0d0d3...04a
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #8 Skrevet 22. januar 2014 Enig med skreppamedleppa til en viss grad. Ting som viser at han bryr seg og følger med er kjemperomantisk i mine øyne. Er ikke så veldig giret på giftemål, men om han hadde fridd i en hverdagslig situasjon (på tur med hunden, vaskerommet i blokken etc.) og ringen var av billig plast, så hadde jeg faktisk vurdert å si ja. Fordi jeg da har funnet noen som har tatt seg bryet med å bli kjent med meg.Anonymous poster hash: 81a8b...12f 1
Gjest rådyr Skrevet 22. januar 2014 #9 Skrevet 22. januar 2014 Liker ikke typisk romantiske gaver som blomster, smykker, parfyme osv selv heller. Det funker ikke å kjøpe klær til meg, om det ikke er noe han vet jeg har sett på. Føler også at jeg har nok ting. En overraskelse i form av utflukt, tur eller annen opplevelse er derimot topp. Det trenger ikke koste noe heller.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #10 Skrevet 22. januar 2014 Synes det er romantisk å le sammen, å ha interne vitser, å støtte hverandre, gi space om den andre trenger det, stå bak den andre i dens søken etter oppnå målene sine osv. Kan være jeg hater klassisk romanse fordi det er så upersonlig. En mal som liksom skal være nøkkelen til alle jenters hjerte. Jeg høres kravstor ut, men jeg er ikke det.Anonymous poster hash: 81a8b...12f
Gjest badeand1 Skrevet 22. januar 2014 #11 Skrevet 22. januar 2014 Blomster er helt greit sålenge det er roser (min favorittblomst) Middag med dempet belysning og stearinlys er også ganske greit. Men smykker? No way. Eneste er ringer som jeg faktisk bruker. Sålenge de ikke er dyre (altså over 200,-) For å være ærlig setter jeg mer pris på ting han gjør enn kjøper.. Er veldig enig med Skreppamedleppa.
Meg29 Skrevet 22. januar 2014 #12 Skrevet 22. januar 2014 Er heler ingen klassisk romantiker, men setter pris på ting som gjør at jeg føler meg sett. Det kan være så mangt, alt fra å huske noe jeg har sagt om et eller annet, til det å kjøpe favorittgodteriet en lørdagskveld. Og det å vie tid til meg, det betyr mye:) blomster og annet blir mer kleint for meg.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #13 Skrevet 22. januar 2014 Enig med skreppamedleppa til en viss grad. Ting som viser at han bryr seg og følger med er kjemperomantisk i mine øyne. Er ikke så veldig giret på giftemål, men om han hadde fridd i en hverdagslig situasjon (på tur med hunden, vaskerommet i blokken etc.) og ringen var av billig plast, så hadde jeg faktisk vurdert å si ja. Fordi jeg da har funnet noen som har tatt seg bryet med å bli kjent med meg.Anonymous poster hash: 81a8b...12f Enig her. Blomster liker jeg ikke å få. Grunnen? Fordi jeg kun har fått det pga dårlig samvittighet. Gjerne pga utroskap. Lenge siden noen sist ga meg blomster. Heldigvis. Anonymous poster hash: a95ee...e00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå