Gå til innhold

Virker dette veeldig unormalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kun spise et stekt egg klokken halv 7 om morgenen og deretter være mett (eller i hvertfall ikke ha problemer med å holde ut) til middag klokka 4 på ettermiddagen?

Spiste veldig gode og jevne måltider før, men det siste halvåret har jeg hatt en veldig hektisk hverdag uten særlig tid til mat.. Lurer derfor på om det er "vanlig" ettersom flere jeg kjenner gjør det samme

Anonymous poster hash: 3ea41...50f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke normalt for meg iallefall. Jeg hadde dødd av sult allerede etter 3-4 timer.

Anonymous poster hash: 34d8a...35c
Skrevet

Jeg har, siden jeg begynte på barneskolen, aldri spist frokost eller lunsj. Jeg har kun spist middag og kvelds. Foreldrene mine prøvde å gi meg frokost, og ga seg ikke før jeg hadde tatt ihvertfall en tygge av brødskiva. Jeg for min del har aldri klart å spise frokost og lunsj, da jeg blir dårlig resten av dagen.

Vet om flere som er veldig lik som deg der, så vil tro at det er ganske vanlig ja.

Skrevet

Kroppen har blitt vant til å gå sulten, om du spiser sunt ellers, så er det ikke skadelig.

Anonymous poster hash: 64c0b...cc5
Skrevet

Tror det har noe med hva kroppen din er vant til, ja.

På ungdomsskolen kunne jeg gå hele skoledagen uten å spise. Evt. et lite rundstykke til frokost. Deretter var det middag på ettermiddagen i 16-17-tiden.

Det gikk helt fint på den tiden faktisk.

Men i dag, så klarer jeg ikke gå mange timene før jeg blir utsultet. Frokost MÅ jeg ha, ellers blir jeg dårlig.

Anonymous poster hash: 629fa...3c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...