AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 http://www.hegnar.no/okonomi/article754068.ece Mange får nå lavere lånerente i DNB enn i Skandiabanken Anonymous poster hash: 2f91c...80b 1
nojac Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 Artig at det slås opp som en stor nyhet at nå kan enkelte kunder få billigere lån i DNB enn i Skandiabanken. Problemet med DNB slik jeg ser det, er at de behandler ulike grupper så forskjellig. (Medlem av foreninger med avtale, ungdom..) mens Skandiabanken gir samme vilkår til alle. I tillegg er det gebyrene i DNB (etableringsgebyr, termingebyr), samt at DNB krever at du må være totalkunde hos dem for å få beste rente. Ikke slike gebyrer eller betingelser hos Skandiabanken. Men renten i Skandiabanken er ikke lengre i toppklassen. Så det kan lønne seg å holde seg oppdatert...
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 Men for oss unge lønner det seg hos DNB, jeg har kjempebetingelser der på et skyhøyt lån.Anonymous poster hash: 63889...0c0 1
Anglofil Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 For meg har DnB vært helt supre, rett og slett. De gav meg boliglån når ingen andre banker ville det, de har funnet løsninger der andre ikke har villet, og renta er også god fordi jeg har fått Boliglån Ung. Jeg har bare positivt å si om dem rent personlig. Mvh Yvonne
Lea2 Skrevet 22. januar 2014 #5 Skrevet 22. januar 2014 For meg er det viktig med kontaktperson i banken (DnB). Etter noen runder med finansiering, refinansiering, mellomfinansiering osv så er det å ha en person med et navn og et direktenummer verd gull. Om jeg skulle trenge hjelp til noe, så ringer jeg min egen lokale bank og ber om å få snakke med min egen kundebehandler. Trenger bare å si fornavnet til personen. Dette er nesten like viktig for meg som renta. Jeg vet at de presser betingelsene for meg fordi de kjenner meg. Jeg har spart, lånt og betalt tilbake det jeg skylder. Jeg har alltid fått de beste betingelsene de kan tilby og jeg har lånt mer enn inntekt og verdi har gitt grunnlag for. Veldig viktig å ha et stabilt og godt forhold til sin egen bank. 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #6 Skrevet 23. januar 2014 Jeg har også gode betingelser i DNB og aldri hatt noen negative erfaringer. Mulig jeg bare er heldig som aldri har problemer i nettbanken som det har vært så mye snakk om. Anonymous poster hash: 2f91c...80b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå