AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 Nå er det en måned siden jeg traff en fantastisk mann. Vårt første kyss skjedde etter kun 30 min sammen (!!!) og etter det har alt vært som en rosa sky. Vi har reist på besøk til hverandre flere ganger og vi har planlagt en tur til utlandet neste måned. Alt er bare sååå bra. Får bekreftelser hver dag på at han liker meg, sier at han er forelsket i meg og hvor mye han gleder seg til å se meg igjen Men idag, for første gang, fikk jeg en dårlig følelse. Ikke fordi jeg ikke har hørt fra han, men sikkert bare fordi jeg har en dårlig dag og dermed ble så negativ.. noen tips? Anonymous poster hash: 21754...5f7
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #3 Skrevet 21. januar 2014 Slapp av. Anonymous poster hash: a5cba...d93
Nettinettet Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 Det er helt normalt at det plutselig blir litt stille etter en stund. Det er svært sjelden at noen opprettholder den intensiteten som er i starten av et forhold, og overgangen kan være ganske hard og brutal for noen. Det er nå han på en måte "tester" deg for å se om du vil være krevende å være sammen med. Ha is i magen og vis han at du er trygg på deg selv.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #5 Skrevet 22. januar 2014 Det er helt normalt at det plutselig blir litt stille etter en stund. Det er svært sjelden at noen opprettholder den intensiteten som er i starten av et forhold, og overgangen kan være ganske hard og brutal for noen. Det er nå han på en måte "tester" deg for å se om du vil være krevende å være sammen med. Ha is i magen og vis han at du er trygg på deg selv. Takk for svar.. Synes det er fælt.. Jeg vil gjerne ha flere sms med hjerter, slik han gjorde med en gang i treffes. Han sa sist igår at han er forelsket i meg, så egentlig burde jeg jo ta det med ro.. men synes det er vanskelig. Burde jeg prøve å ta litt mindre kontakt? I håp om at han "kjenner hvordan det er"..? Anonymous poster hash: 21754...5f7
Nettinettet Skrevet 22. januar 2014 #6 Skrevet 22. januar 2014 Takk for svar.. Synes det er fælt.. Jeg vil gjerne ha flere sms med hjerter, slik han gjorde med en gang i treffes. Han sa sist igår at han er forelsket i meg, så egentlig burde jeg jo ta det med ro.. men synes det er vanskelig. Burde jeg prøve å ta litt mindre kontakt? I håp om at han "kjenner hvordan det er"..? Anonymous poster hash: 21754...5f7 Så lenge han forteller deg at han er forelsket i deg så burde du roe deg med det.. ta like mye kontakt, men kanskje ikke være like tilgjengelig.. Når han spør deg om å finne på noe neste gang så si at du har planer.. Vi liker alle å se at den vi dater har et liv og ikke vil bli avhengig av oppmerksomhet hele tiden. Så har du ikke et liv, skaff deg ett.. hvis ikke vil denne fasen bli veldig vanskelig for deg og du vil jage han vekk fordi du vil kreve for mye av han,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå