Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt siden september og frem til jul har jeg snakket med en gutt på mld. Det hele startet i fadderuka. Vi hadde begge begynt 1.året på ny skole(samme skole). Vi møttes den siste dagen og hang sammen hele kvelden på et utested til han spurte om jeg ville være med han til en kompis på fest. Jeg ble med og vi hadde det så gøy at vi var der helt til vi tok taxi hjem kl 6 på morgenen. Han sov hos meg fordi han hadde så lang vei hjem. Det skjedde ingenting annet en noen kyss. Han var så utrolig snill og søt. Dagen etter ble han hos meg en god stund, vi satt og snakket om alt og ingenting. Rett før han skulle dra hjem spurte han meg om nummeret mitt. Siden har vi sendt noen mld og spurt hverandre om den andre er ute osv. Vi har aldri vært ute samtidig og derfor heller aldri fått anledning til å møtes siden. Jeg har sett han på skolen 3 ganger, men han har alltid vært så langt unna at vi ikke har hatt blikkontakt eller fått snakka noe. Etter jul har han ikke kontaktet meg noe. Jeg sendte han en nyttårsaften mld, men har aldri hørt noe fra han siden det.

Synes dette er dumt i og med at vi hadde en så god tone og hadde det kjempe gøy sammen. Hvorfor tror dere han ikke tar noe kontakt lengre? Burde jeg sende han en mld og høre hvordan det går ect?

Trenger desperat hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send en melding og spør om han vil ta en kaffe :) den som intet våger, intet vinner

Anonymous poster hash: 4d557...571

• Liker 1
Skrevet

Ut i fra det du skriver så synes jeg ikke han virker veldig interessert. Dere går på samme skole, og har mulighet til å møtes stadig vekk. Allikevel så sender dere kun sms til hverandre, og eneste gangen det har vært snakk om å møtes har vært ute på byen. Joa, han kan være sjenert, men når du da tar kontakt og han ikke svarer, så vil jeg ikke si interessen fra han sin side er på topp.

Om du ikke klarer å slå deg til ro med det, så er det bare å sende en melding. Men, da ville jeg spurt direkte om han blir med på kaffe en dag til uken. Svarer han ikke da, så ville jeg lagt hele fyren bak meg.

Skrevet

Han sendte en mld rett før jul og sa at jeg gjerne ville at vi skulle møtes når vi begge var tilbake på skolen, men det har ikke skjedd noe. Svarte at jeg gjerne ville møte han. Sendte nyttårsmld til han og har ikke hørt noe siden. På en side så virker han interessert mens på en annen så virker han ikke.. What to do folkens?:)

Ts

Skrevet

Tror nok han hadde tatt mer kontakt og spurt om å treffes hvis det var noe han virkelig ville, hardt å innse gjerne - Men tviler på at han er en du bør tenke mer på.

Skrevet

Han tok jo initiativ til at dere skulle møtes igjen, så jeg tror du burde tatt kontakt for å høre når dere skal finne på noe. En nyttårsmelding kan være litt vanskelig å huske på, eller svare på, siden man får veldig mange meldinger! Ta kontakt med han, og hvis han ikke svarer da så glem han.

Skrevet

Han var veldig ivrig en periode på mld og på å møte meg, men vi prøvde å avtale tider, men det passet aldri for noen av oss... Synes det er rart at han ikke svarer på nyttårsmld, hadde jeg fått mld av en jeg var interessert i hadde jeg husket det og svart! Må vel kanskje innse at slaget er tapt? Tenker å sende han en mld for å høre om han vil møtes en dag. Jeg tolker situasjonen vidre ut i fra hva han svarer da. Takk for svar:)

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...