Gå til innhold

Han skal (kanskje) dele rom med veninnne.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Kjæresten min skal kanskje dele rom med en venninne og det plager meg...

Han får besøk av noen venner som skal komme på båten han jobber på. Det er tre jenter og to gutter. En av dem skal dele rom med kjæresten,resten med andre venner av kjæresten som også jobber der.

Jeg spurte om ikke han kunne dele rom med en av guttene, siden kjæresten min er den eneste som er i et forhold og at jeg hadde satt stor pris på det.
Men han sier at han ikke bryr seg om hvem som skal være med han, og at han "får" den som ikke vil dele rom med XX (som jobber der) siden ingen av dem kjenner han. Så det betyr at det kan hende kjæresten må dele rom med venninnen, og det blir bare de to der..

Er det galt av meg å reagere på dette? Jeg liker det ikke i det hele tatt, men jeg har ikke lyst til å være sur og sjalu kjæreste heller..

Har jeg rett til å bli sur for at han ikke kan respektere mitt ønske?

Hadde du latt kjæresten dele rom med en venninne imens du selv var langt borte?

Håper på noen svar,trenger å høre fra flere synspunkter tror jeg.

Anonymous poster hash: 9ac2c...989

Anonymous poster hash: 9ac2c...989
Videoannonse
Annonse
Gjest TheRighteous
Skrevet

Han burde dele rom med en av guttene dersom det er det du ønsker. Det forstår nok de som er der og! :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde ikke likt det. Det er ikke det at jeg ikke stoler på han. Det er kvinnfolka jeg ikke stoler helt på ;)

Det kan godt hende det aldri skjer noe som helst. Men jeg liker ikke tanken på at han skal dele et rom med ei jente.

Tror neppe han ville likt at du delte rom med en annen gutt/mann.. Man bør respektere hverandres ønsker.

Anonymous poster hash: d15bb...6c5
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Hadde jeg kjent jenta selv hadde det ikke brydd meg i det hele tatt. Hadde jeg ikke kjent henne hadde jeg nok ikke syntes noe om det. For kjenner jeg henne ikke kan hun ikke være så veldig god venninne av mannen.

Edit: det manglet et "ikke" :)

Endret av mlilja
Gjest Emmanuelle
Skrevet

Jeg stoler 100% på kjæresten min, men jeg hadde ikke syntes det var greit. Jeg er helt sikker på at han heller ikke hadde syntes det var ok om jeg skulle ha delt rom med en kompis, så for oss er det en no-brainer.

Nå ble jeg litt forvirra av rominndelinga du beskrev, men kan ikke kjæresten din dele rom med XX?

Skrevet

Hadde ikke brydd meg. Nå er jeg ikke i et forhold, men i mitt forrige delte jeg ofte rom med en eller fler gutter på jobbting (jobber i et mannsdominert yrke), der det gjerne var alkohol inni bildet. Og det hendte fler ganger at han hadde besøk av ei venninne mens jeg var borte. Ikke noe problem i det hele tatt, vi stolte på hverandre og om han ville vært utro hadde han vel klart det uansett.

(Må nevnes at det er helt andre grunner til at det ble slutt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...