AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 Har et helt merkelig opplegg med eksen min. Først brøt vi kontakt for at jeg slet veldig med at han forlot meg og at han mente han hadde misstet følelsene. Nå har vi begge fått reflektert og livet begynner å bevege seg på rett spor igjen. Da mente han at vi kunne begynne å henge sammen igjen, men ikke tidligere da jeg enda slet etter bruddet.. Noe jeg i utgangspunktet forstår. Men i det sisste har jeg fått inntrykket av at han savner meg og ønsker noe mer.. Er det ikke dumt av han å vente helt til nå? Nå når jeg ikke vet helt va jeg føler for han lengre.. Nå har vi vært sammen et par ganger og oppført oss som kjærester gjør. Jeg synes dette er en merkelig løsning da det virker som om at han nå prøver å finne tilbake til meg. Han har også nevnt at han vil være singel en stund nå, men jeg lurer på om det er lettere å gjennoppta et forhold når alt har roet seg og livet ser lyst ut igjen? Noen som har solskinnshistorier med å finne tilbake til eksen sin? Vet ikke om jeg burde håpe eller om jeg blir holdt på gress her.. Overskriften er hans ord. Anonymous poster hash: cf55c...7e6
Gjest Nanna87 Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 Er det slutt, så er det slutt! Han holder deg på gress, men savner noen å være trygg på mens han leter etter nye damer. Fortell han at du ikke ønsker å bli holdt på gress, se hvordan han reagerer på dette i handlinger i ettertid. Om ord ikke samsvarer med handling så game over. RUN
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #3 Skrevet 21. januar 2014 Er det slutt, så er det slutt! Han holder deg på gress, men savner noen å være trygg på mens han leter etter nye damer. Fortell han at du ikke ønsker å bli holdt på gress, se hvordan han reagerer på dette i handlinger i ettertid. Om ord ikke samsvarer med handling så game over. RUN Det er så enkelt å svare sånn, og ja, det er ofte sånn. Men det fins da mange andre scenarioer. Jeg oppførte meg litt sånn med eksen min, men jeg holdt han ikke på gress og letet ikke etter andre menn. Han satte foten ned til slutt (litt som du råder TS om å gjøre) og jeg skjerpa meg. Vi har vært sammen i 3 år siden da, og jeg angrer ikke et sekund og kunne aldri tenkt meg noen andre enn han. Anonymous poster hash: 6b041...595 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 Er det slutt, så er det slutt! Han holder deg på gress, men savner noen å være trygg på mens han leter etter nye damer. Fortell han at du ikke ønsker å bli holdt på gress, se hvordan han reagerer på dette i handlinger i ettertid. Om ord ikke samsvarer med handling så game over. RUN Huff, jeg synes ikke dette likner han. Det skal sies at det har vært slutt i 5 mnd og han har ikke så mye som rørt en annen dame. Selvsakt kan jeg ikke vite dette hundre prosent, men når man har vært sammen så lenge så kjenner man hverandre godt nok til å vite hva den andre tenker. Han virker rett og slett litt usikker på seg selv! TsAnonymous poster hash: 7be2b...1a4
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #5 Skrevet 22. januar 2014 Det er så enkelt å svare sånn, og ja, det er ofte sånn. Men det fins da mange andre scenarioer. Jeg oppførte meg litt sånn med eksen min, men jeg holdt han ikke på gress og letet ikke etter andre menn. Han satte foten ned til slutt (litt som du råder TS om å gjøre) og jeg skjerpa meg. Vi har vært sammen i 3 år siden da, og jeg angrer ikke et sekund og kunne aldri tenkt meg noen andre enn han.Anonymous poster hash: 6b041...595 Han vet at jeg for min del har sluttet fred med alt som har vært og at jeg ikke sitter her og venter på han. Dette er noe jeg innserst inne gjør, men føler ikke han skal ha noe behov av å vite det. Jeg tar heller ikke så mye kontakt, jeg vil jo at han skal savne meg..?? TsAnonymous poster hash: 7be2b...1a4
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #6 Skrevet 22. januar 2014 Jeg og eksen var 6 mnd fra hverandre. VI flyttet fra felles by, til hver vår naboby og hadde ikke noe kontakt på flere måneder. Så måtte vi dele opp eiendeler som hadde blitt lagret sammen og måtte ta opp igjen kontakten. Det tok vel 3-4 måneder med snakk, krangling, gråt og tenking før vi ble enige om at det vi hadde var veldig bra og valgte å prøve på nytt. Det er helt klart vanskeligere å starte på nytt med en eks, enn det er å starte på nytt med en helt ny fyr, men av og til så er det det riktige. Anonymous poster hash: 00bf9...0b0 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #7 Skrevet 22. januar 2014 Jeg har fått intrykket av at han prøver på egenhand å finne tilbake til meg med denne fremgangsmåten. Noe jeg idag fikk delvis bekreftet fra hans side om det er ønskelig med oppdatering på denne tråden, kan jeg gjøre det. Er spennende å se om vi kan få ting til å fungere i andre omgang. TsAnonymous poster hash: 7be2b...1a4
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #8 Skrevet 22. januar 2014 Hvis det er sånn du vil det skal gå fram - på hans premisser, så kjør på. Men hvis du ønsker det skal gå fram på andre måter, så bør du sette ned foten og fortelle ham hva du fortjener. Hvorfor i huleste skal han absolutt være "singel" for å finne ut av ting? Hva om han bare ikke har hatt muligheten til å finne andre enda? Ja, jeg ser litt kvast på det. Man får det man jobber for - så om du lar ham gå fram på sine egne premisser og ikke tenker på deg selv, vet du ikke hva du får. Om du setter ned foten - og ingenting skjer - så stikk å finn den personen som gir deg det du fortjener! Anonymous poster hash: 0263f...7ab
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #9 Skrevet 22. januar 2014 Hvis det er sånn du vil det skal gå fram - på hans premisser, så kjør på. Men hvis du ønsker det skal gå fram på andre måter, så bør du sette ned foten og fortelle ham hva du fortjener. Hvorfor i huleste skal han absolutt være "singel" for å finne ut av ting? Hva om han bare ikke har hatt muligheten til å finne andre enda? Ja, jeg ser litt kvast på det. Man får det man jobber for - så om du lar ham gå fram på sine egne premisser og ikke tenker på deg selv, vet du ikke hva du får. Om du setter ned foten - og ingenting skjer - så stikk å finn den personen som gir deg det du fortjener!Anonymous poster hash: 0263f...7ab Jeg har kanskje ikke nevnt at jeg har vært ganske klar på at jeg ikke sitter her og venter på han. Dette er noe han e klar over. TsAnonymous poster hash: 7be2b...1a4
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #10 Skrevet 22. januar 2014 Han har ikke vært singel siden han var 15 år gammel (nå er han 22). Jeg unnskylder han ikke, men jeg tenker at han kanskje har behov for å være litt for seg selv. Er det ikke normalt å føle seg kvalt å ville jobbe med seg selv en stund for åsså prøve å gjennoppta forholdet? Vi et trossalt bare mennesker, og det er vel ikke alle som driver med "spill".. Anonymous poster hash: 7be2b...1a4
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #11 Skrevet 22. januar 2014 Har et helt merkelig opplegg med eksen min. Først brøt vi kontakt for at jeg slet veldig med at han forlot meg og at han mente han hadde misstet følelsene. Nå har vi begge fått reflektert og livet begynner å bevege seg på rett spor igjen. Da mente han at vi kunne begynne å henge sammen igjen, men ikke tidligere da jeg enda slet etter bruddet.. Noe jeg i utgangspunktet forstår. Men i det sisste har jeg fått inntrykket av at han savner meg og ønsker noe mer.. Er det ikke dumt av han å vente helt til nå? Nå når jeg ikke vet helt va jeg føler for han lengre.. Nå har vi vært sammen et par ganger og oppført oss som kjærester gjør. Jeg synes dette er en merkelig løsning da det virker som om at han nå prøver å finne tilbake til meg. Han har også nevnt at han vil være singel en stund nå, men jeg lurer på om det er lettere å gjennoppta et forhold når alt har roet seg og livet ser lyst ut igjen? Noen som har solskinnshistorier med å finne tilbake til eksen sin? Vet ikke om jeg burde håpe eller om jeg blir holdt på gress her.. Overskriften er hans ord.Anonymous poster hash: cf55c...7e6 Du skriver det virker som han prøver å finne tilbake til deg, samtidig sier du han vil være singel ei stund....? Du må ta et valg, hva vil du? Hvis han vil være singel, så la han være singel, men ikke godta å møte han som annet enn venn, ikke gjør "kjæresteting" med han for da får han i pose og sekk. Uansett, vil han være singel, bør du gå videre og leve ditt liv. Er det meningen, kommer han tilbake. Anonymous poster hash: 9607b...665
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #12 Skrevet 22. januar 2014 Huff, jeg synes ikke dette likner han. Det skal sies at det har vært slutt i 5 mnd og han har ikke så mye som rørt en annen dame. Selvsakt kan jeg ikke vite dette hundre prosent, men når man har vært sammen så lenge så kjenner man hverandre godt nok til å vite hva den andre tenker. Han virker rett og slett litt usikker på seg selv! TsAnonymous poster hash: 7be2b...1a4 Du vet hva han tenker? Hvorfor er du usikker da? Det er vel heller tvilsomt at han ikke har rørt ei anna jente på 5 mnd, tenker jeg. Anonymous poster hash: 9607b...665
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #13 Skrevet 22. januar 2014 Du skriver det virker som han prøver å finne tilbake til deg, samtidig sier du han vil være singel ei stund....? Du må ta et valg, hva vil du? Hvis han vil være singel, så la han være singel, men ikke godta å møte han som annet enn venn, ikke gjør "kjæresteting" med han for da får han i pose og sekk. Uansett, vil han være singel, bør du gå videre og leve ditt liv. Er det meningen, kommer han tilbake.Anonymous poster hash: 9607b...665 Jeg vil jo gjerne at vi skal finne tilbake til hverandre. Men jeg vil også gi han den tiden han trenger. Det virker sikkert naivt fra min side, men kanskje jeg føler jeg har opplevd ordentlig kjærlighet og ikke er villig til å gi slipp på den. Vet egentli ikke hva jeg er ute etter her.. En solskinnshistorie kanskje? Har sett mange som klarer å finne tilbake. Om han har vært med en annen kvinne, spiller ikke det noen rolle egentlig. Vi er ikke et par nå. Anonymous poster hash: 7be2b...1a4
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #14 Skrevet 23. januar 2014 Jeg vil jo gjerne at vi skal finne tilbake til hverandre. Men jeg vil også gi han den tiden han trenger. Det virker sikkert naivt fra min side, men kanskje jeg føler jeg har opplevd ordentlig kjærlighet og ikke er villig til å gi slipp på den. Vet egentli ikke hva jeg er ute etter her.. En solskinnshistorie kanskje? Har sett mange som klarer å finne tilbake. Om han har vært med en annen kvinne, spiller ikke det noen rolle egentlig. Vi er ikke et par nå.Anonymous poster hash: 7be2b...1a4 Jeg syns det virker veldig klart at du vil ha han, men du vil ikke at han skal vite det fordi han vingler litt. Han vil nok være for seg selv, samtidig som hans følelser sier noe annet. Det er ikke et uvanlig scenario. Det er viktig at du holder dine følelser for deg selv. IKKE del dine tanker med han før han er 100 % klar på hva han vil. Jeg tror også at det er et ekstra behov for å være alene når han ikke har vært singel siden han var 15. Han må tross alt bli kjent med seg selv. Men uansett hva HAN driver med nå, så er det ikke viktig. Det viktige for deg er å holde det du føler for deg selv og vise klart og tydelig at du IKKE godtar å være noens "in-between-girl". Du må slutte med kjæresteting, kutt kontakten (eller hold den i det minste på et minimalt vennskapelig nivå). Hvis han bare trenger tid for seg selv før han skjerper seg og vil ha deg tilbake - si at han kan kontakte deg når den tid kommer også kan dere se an ståa da. Hvis han egentlig bare holder deg på gress, så vil han skjønne at han ikke kan gjøre det med deg når du viser at du har respekt for deg selv. Anonymous poster hash: 6b041...595
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #15 Skrevet 23. januar 2014 Jeg syns det virker veldig klart at du vil ha han, men du vil ikke at han skal vite det fordi han vingler litt. Han vil nok være for seg selv, samtidig som hans følelser sier noe annet. Det er ikke et uvanlig scenario. Det er viktig at du holder dine følelser for deg selv. IKKE del dine tanker med han før han er 100 % klar på hva han vil. Jeg tror også at det er et ekstra behov for å være alene når han ikke har vært singel siden han var 15. Han må tross alt bli kjent med seg selv. Men uansett hva HAN driver med nå, så er det ikke viktig. Det viktige for deg er å holde det du føler for deg selv og vise klart og tydelig at du IKKE godtar å være noens "in-between-girl". Du må slutte med kjæresteting, kutt kontakten (eller hold den i det minste på et minimalt vennskapelig nivå). Hvis han bare trenger tid for seg selv før han skjerper seg og vil ha deg tilbake - si at han kan kontakte deg når den tid kommer også kan dere se an ståa da. Hvis han egentlig bare holder deg på gress, så vil han skjønne at han ikke kan gjøre det med deg når du viser at du har respekt for deg selv. Anonymous poster hash: 6b041...595 Tusen takk for meget konstruktivt svar! Jeg har fortalt han at det vi har gjort i det sisste, ikke passer seg da vi ikke er sammen. Jeg har også vært veldi flink å holde følelsene mine for meg selv jeg har ikke lysst at han skal få se meg så sårbar som han gjorde den første tiden etter bruddet. Jeg vil at han skal se på meg som en glad og fornøyd person! Jeg tror jeg går for å kutte kontakt en stund. Han nevnte igår at han merket mer og mer for hver dag/uke at han savnet meg og at det begynte sakte men sikkert å gå opp for han hva han har mistet. Så jeg må vel bare gi dette litt tid å se hva som skjer. TsAnonymous poster hash: 7be2b...1a4
Gjest andysowhat Skrevet 23. januar 2014 #16 Skrevet 23. januar 2014 Go for it! hadde en venninne som ble sammen med xn sin for ikke så altforlenge sia :D <3 er følelsene der so why not?!?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #17 Skrevet 23. januar 2014 Go for it! hadde en venninne som ble sammen med xn sin for ikke så altforlenge sia :D <3 er følelsene der so why not?!? Mine egne veninner mener jeg burde trå varsomt i terrenget her. Noe jeg forsåvidt er enig i, men dette er min store kjærlighet jeg klarer å leve livet mitt normalt nå og er over den store sorgen, men jeg klarer ikke se for meg noen annen mann enn akkurat denne! kanskje jeg blir såret, men det er den sjangsen jeg må ta sant? TsAnonymous poster hash: 7be2b...1a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå