AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 jeg bor på en liten plass med kun noen få utesteder. den ene plassen er som en slags lokalpub, men det bruker å være ganske stille der i ukedagene. det står utenfor at de skal ha åpent til midnatt i ukedagene, men i det siste når jeg har kommet dit litt etter ti så har det vært stengt. jeg spurte en jeg kjenner som jobber der hvorfor de stenger før tiden og fikk bare beskjed om at de stengte tidligere om det var lite folk der. men det jeg lurer på er, når det står at de skal ha åpent til den og den tiden, har de ikke da nødt til å ha det? begynner å bli ganske irriterende å komme dit til en stengt dør. folk planlegger jo gjerne før de skal noe, og har forventninger. lurer på å sende et brev å klage, men vet ikke om det kommer til å hjelpe Anonymous poster hash: bd272...240
Cordelia Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 Tror det er flere steder som har den praksisen. Utolig irriterende hvis en i tillegg sitter der, og personalet begynner å stenge fordi det er lite folk i lokalet.
Snowblind Skrevet 21. januar 2014 #3 Skrevet 21. januar 2014 jeg tenker jo at det fører til mindre kunder ettersom folk ikke gidder å komme tilbake når det alltid er stengt. 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 jeg tenker jo at det fører til mindre kunder ettersom folk ikke gidder å komme tilbake når det alltid er stengt. Ja, det kan jo hende, men det er jo tosidig. Det kan være dyrt å ha et utested åpent hvis det ikke er folk der og fortsetter man med det så kan man risikere å gå konkurs. Samtidig er det viktig å dimensjonere etter forholdene, f. eks bygge utestedet med flere seksjoner som kan åpnes/lukkes avhengig av hvor mye folk der. Anonymous poster hash: 98a62...4e7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå