AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 Hei! Jeg har tape extensions, og har de siste tre ukene slitt med at det er veldig flokete. Uansett om jeg lar det luftørke eller ikke, og uavhengig av hva slags frisørsjampo/balsam/hårkur/serum og andre hårprodukter jeg bruker.. Noen som har tips? Anonymous poster hash: 5296f...41d
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 Kanskje det er slitt og må byttes? Anonymous poster hash: 149b9...0cd
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #3 Skrevet 21. januar 2014 Kanskje det er slitt og må byttes? Anonymous poster hash: 149b9...0cd Satte det på i midten av desember, er flink til å behandle det og har klippet tuppene. Så er nok ikke slitasje som er problemet. Anonymous poster hash: 5296f...41d
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #4 Skrevet 21. januar 2014 Vet ikke om dette kan brukes på extension, jeg har ingen erfaring med det, men denne saken her løser i allefall alle floker jeg noen gang måtte ha og håret er flokefritt også om natten og dagen etter at jeg har brukt den. Kjøpte den for 25kr på et utsalg hos en frisør i bergen en gang, beste kjøpet på lenge. Anonymous poster hash: 149b9...0cd
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #5 Skrevet 21. januar 2014 bor med ei venninne som bruker extentions. hun MÅ flette håret hver kveld før hun legger seg for å unngå floker. hun bruker også en spesiell børste beregnet på sånt hår kan jo være du har prøvd dette men Anonymous poster hash: d9bdf...a55
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #6 Skrevet 21. januar 2014 bor med ei venninne som bruker extentions. hun MÅ flette håret hver kveld før hun legger seg for å unngå floker. hun bruker også en spesiell børste beregnet på sånt hår kan jo være du har prøvd dette men Anonymous poster hash: d9bdf...a55 Har prøvd det også Anonymous poster hash: 5296f...41d
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #7 Skrevet 21. januar 2014 Jeg hadde extensions som bare floket seg. Jeg fikk nytt. Grunnen til at håret floker seg er at noen hår har havnet feil vei. Altså at skjellaget til håret ikke ligger samme vei, dette hender av og til. Hør med de du kjøpte håret av. Anonymous poster hash: 98585...ae5
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #8 Skrevet 21. januar 2014 Jeg opplever akkurat det samme med mitt hår. Har nettopp byttet, og hadde ikke det samme problemet med det forrige håret... Nå er det nok litt lengre enn forrige gang, men sliter skikkelig med store floker selv om jeg børster det før og etter vask, fletter det og bruker balsam. Om det floker seg spesielt i nakken kan det være årstiden som fører med seg høyere krager på jakker, og skjerf? Tørrere vær gir tørrere og med flisete hår? Kanskje man skulle prøvd et glatt skjerf eller noe en stund for å se om det bedrer seg... Anonymous poster hash: ec11a...b90
amadine Skrevet 23. januar 2014 #9 Skrevet 23. januar 2014 Hei! Jeg har tape extensions, og har de siste tre ukene slitt med at det er veldig flokete. Uansett om jeg lar det luftørke eller ikke, og uavhengig av hva slags frisørsjampo/balsam/hårkur/serum og andre hårprodukter jeg bruker.. Noen som har tips?Anonymous poster hash: 5296f...41d Fra hvilken leverandør har du kjøpt håret?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #10 Skrevet 23. januar 2014 Fra hvilken leverandør har du kjøpt håret? Var hos en frisør i Oslo og fikk det satt på.. Anonymous poster hash: 5296f...41d
amadine Skrevet 23. januar 2014 #11 Skrevet 23. januar 2014 Var hos en frisør i Oslo og fikk det satt på..Anonymous poster hash: 5296f...41d Da bør du gå til frisøren og klage. For håret skal vare lenger. Hvor mye betalte du for håret?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #12 Skrevet 23. januar 2014 Da bør du gå til frisøren og klage. For håret skal vare lenger. Hvor mye betalte du for håret? Betalte 4000,-, men det var åpningstilbud... Kjipt med floker, men har kjøpt et produkt nå, så får teste det og sjekke om det blir bedre. Anonymous poster hash: 5296f...41d
amadine Skrevet 24. januar 2014 #13 Skrevet 24. januar 2014 (endret) Betalte 4000,-, men det var åpningstilbud... Kjipt med floker, men har kjøpt et produkt nå, så får teste det og sjekke om det blir bedre.Anonymous poster hash: 5296f...41d Min erfaring er at hvis det først begynner å bli tørt og flokete så er det vanskelig å få det til å holde det flokefritt igjen Hvilket produkt har du kjøpt? Vet mange skryter av macadamia deep repair mask. Kanskje den kunne vært noe. Har ikke prøvd selv, men skal prøve den. Må finne ut om den er så bra som alle sier Endret 24. januar 2014 av amadine
Gjest BabyBlue Skrevet 24. januar 2014 #14 Skrevet 24. januar 2014 Extensions skal ikke bli vasket med shampoo med sulfater - er i hvert fall det jeg har hørt.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #15 Skrevet 31. januar 2014 Min erfaring er at hvis det først begynner å bli tørt og flokete så er det vanskelig å få det til å holde det flokefritt igjen Hvilket produkt har du kjøpt? Vet mange skryter av macadamia deep repair mask. Kanskje den kunne vært noe. Har ikke prøvd selv, men skal prøve den. Må finne ut om den er så bra som alle sier Litt seint svar, men jeg har kjøpt en leave-in-behandling fra Sebastian, som heter "Professional Potion 9". Fikk den i posten i går, så gleder meg til å teste ut! Anonymous poster hash: 5296f...41d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå