AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 Den andre tråden ble flyttet til religion og alternativ, men det var ikke det jeg søkte svar på. Tenkte mer på hva jeg kan gjøre for å finne meg selv igjen etter en vanskelig tid, praktiske råd. Helse, hobbyer, samvær med andre mennesker, egentid, ja alt dette. Hva gjorde dere for å finne dere selv igjen etter en vanskelig tid? Anonymous poster hash: 42d52...699
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 dytter Anonymous poster hash: 42d52...699
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #3 Skrevet 21. januar 2014 Jeg har selv vært i en vanskelig "krise" i livet som rett og slett gjorde at jeg måtte finne meg selv på nytt. Det jeg gjorde var rett og slett å reise bort i en lengre periode til Utlandet. Der "fant" jeg tilbake mine verdier, interesser, og behov igjen. Når jeg kom tilbake sleit jeg mye fordi jeg savnet menneskene og plassen så mye, men nå sitter jeg her singel, har vært arbeidsledig i 4 måneder og begynner i ny jobb i morgen, og vet du hva, jeg er faktisk glad selv om tiden etter reisen har vært noe vanskelig... Altså, jeg har vært på bunnen men siden jeg reiste vekk og fant meg selv igjen så kom alt på plass. Nå har jeg det ganske bra, faktisk så bra at jeg ikke jakter etter menn lengre en gang.. Haha! Altså, det kommer når det kommer, men jeg er rett og slett tilfreds. Reis, hør på musikk, les bøker, møt nye mennesker, hopp i fallskjerm, dans, brøl, syng. skriv dagbok, finn glede i natur, eventuelt skriv ned ting du vil gjøre. Gi litt faen å ta deg en fest! Tillat deg selv å være litt gal, så skal jeg love deg at du finner deg selv igjen. Lykke til:) Anonymous poster hash: 8db4f...c16 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 Jeg har selv vært i en vanskelig "krise" i livet som rett og slett gjorde at jeg måtte finne meg selv på nytt. Det jeg gjorde var rett og slett å reise bort i en lengre periode til Utlandet. Der "fant" jeg tilbake mine verdier, interesser, og behov igjen. Når jeg kom tilbake sleit jeg mye fordi jeg savnet menneskene og plassen så mye, men nå sitter jeg her singel, har vært arbeidsledig i 4 måneder og begynner i ny jobb i morgen, og vet du hva, jeg er faktisk glad selv om tiden etter reisen har vært noe vanskelig... Altså, jeg har vært på bunnen men siden jeg reiste vekk og fant meg selv igjen så kom alt på plass. Nå har jeg det ganske bra, faktisk så bra at jeg ikke jakter etter menn lengre en gang.. Haha! Altså, det kommer når det kommer, men jeg er rett og slett tilfreds. Reis, hør på musikk, les bøker, møt nye mennesker, hopp i fallskjerm, dans, brøl, syng. skriv dagbok, finn glede i natur, eventuelt skriv ned ting du vil gjøre. Gi litt faen å ta deg en fest! Tillat deg selv å være litt gal, så skal jeg love deg at du finner deg selv igjen. Lykke til:) Anonymous poster hash: 8db4f...c16 Akkurat et slikt svar jeg ønsket! Så bra at du fant en vei som passet deg Anonymous poster hash: 42d52...699
Gamerfrue Skrevet 22. januar 2014 #5 Skrevet 22. januar 2014 Jeg har hørt at yoga har hjulpet mange i slike situasjoner!
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #6 Skrevet 22. januar 2014 Nja.... Yoga? Jeg har prøvd yoga og jeg er lei av det. Med andre ord hjelper det ikke meg høhø.... Anonymous poster hash: 42d52...699
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå