AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 Herregud! Herregud! Herregud! Dette er UBEGRIPELIG pinlig, for ikke å snakke om F-L-A-U-T og E-K-K-E-L-T. Ok, nå skal jeg syke meg opp til å fortelle det. Kjenner det er flaut å skrive selvom jeg er anonym inne på et forum. Nå har det seg sånn at jeg pusser opp badet, og i den forbindelse var to håndverkere her i dag. Siden jeg pusser opp badet, er ikke alt på stell enda. Jeg har blant annet ikke en søppelbøtte på badet akkurat nå. I dag tidlig da jeg skulle dusje, bare kastet jeg trusen med bind (jeg har mensen denne uken) på tørketrommelen, og gjett hva? Jo, jeg glemte selvfølgelig å kaste den etter jeg hadde dusjet.. Jeg synes de var litt rare da de gikk, men tenkte ikke noe mer over det, men nå skjønner jeg såklart hvorfor. Fy fader, han ene stakkaren sto å jobbet rett over det brukte bindet Jeg er en gris, æsj. Hva gjør jeg nå? Hvordan i all verden skal jeg klare å ta de imot igjen i morgen tidlig? Dette er grusomt!! Jeg er så flau at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Noe så ekkelt og pinlig :( Anonymous poster hash: 2dbe8...785 10
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 Skjønner at det er ekkelt og flaut for deg. Men hva kan man gjøre? Ingenting. Gjort er gjort. Du får bare prøve og late som ingenting. De er jo bare håndverkere også da, så de skal jo ikke akkurat være hos deg for evig heller. Anonymous poster hash: ab585...4ec 3
Gjest HappyWaffle Skrevet 21. januar 2014 #3 Skrevet 21. januar 2014 å gud så flaut men trøst deg med det at det kommer til å gå over, å det blir glemt bare husk å ta det bort senere
humalla Skrevet 21. januar 2014 #4 Skrevet 21. januar 2014 Uff, det der kunne lett skjedd meg også! Skjønner godt at du er flau. 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #5 Skrevet 21. januar 2014 Få en venninne til å komme å late som hun er samboeren din Anonymous poster hash: 960f9...00f 4
Salmonella Skrevet 21. januar 2014 #6 Skrevet 21. januar 2014 Haha, huff! Kan love deg at du aldri kommer til å gjenta den tabben der iallefall Bare smil og lat som ingenting, tror ikke de er så keen på en forklaring eller unnskyldning 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #7 Skrevet 21. januar 2014 Kommer ikke til å tørre å se dem i øynene i morgen. Tror aldri jeg har vært så flau før. Kommer sikkert til å bli tidenes snakkis.. Gleder meg til at de er ferdig med å jobbe hos meg for å si det sånn, uff. ts Anonymous poster hash: e3ef1...e49 1
Gjest Ozelot Skrevet 21. januar 2014 #8 Skrevet 21. januar 2014 Er du nødt til å være i huset når arbeidsmennene er der da?
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #9 Skrevet 21. januar 2014 Håndverkere som jobber på bad har nok sett verre ting før. Anonymous poster hash: 72da8...499 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #10 Skrevet 21. januar 2014 Hahaha, uff, kjære ts! Skjønner veldig godt at du er flau! Første gang jeg og kjæresten dro til syden så hadde jeg mensen. Dessverre ble vi kjempefulle en kveld og endte med å svømme i bassenget i undertøyet. Morningen etterpå var bassenget stengt pga rensing, bindet hadde fallt av, det blodige bindet mitt, og fløt rundt der. Vitner hadde sett oss der, og selv om ingen sladra til hotellet så var det en del stygge blikk resten av ferien, jeg var så flau at jeg gråt. Anonymous poster hash: fdecb...884 17
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #11 Skrevet 21. januar 2014 Minner meg om da jeg la igjen en brukt tampong på toalettet, men litt papir krøllet rundt selvfølgelig, og pappa sa at jeg hadde glemt igjen noe på badet og at det ikke måtte gjenta seg. Anonymous poster hash: 0135e...0d0 5
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #12 Skrevet 21. januar 2014 Kommer ikke til å tørre å se dem i øynene i morgen. Tror aldri jeg har vært så flau før. Kommer sikkert til å bli tidenes snakkis.. Gleder meg til at de er ferdig med å jobbe hos meg for å si det sånn, uff. ts Anonymous poster hash: e3ef1...e49 Tidenes snakkes? De kommer garantert til og fortelle dette videre til alle andre i byggebransjen. jeg jobber i byggebransjen så jeg vet Anonymous poster hash: 4cf7a...026 7
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #13 Skrevet 21. januar 2014 Uff så flaut. Husker en gang da jeg skulle kaste søppelet som var på badet. Hadde hatt mensen den uka, så søppelet var fylt med brukte bind. Søppelkassa står 3 meter attmed inngangsdøra mi, og det begynte tydeligvis å fylle seg opp. Jeg la søppelet på toppen av alle posene, sånn at lokket ikke gikk ordentlig igjen...... Jeg fikk besøk neste dag, men tenkte ikke over noe mer. Det som skjedde var at fuglene hadde klart å hakke hull i posen, sånn at alt det brukte bindet lå strødd utover utgangsdøra! Herreguuuuuud. Glemmer ikke den med det første. Anonymous poster hash: 4d124...bae 15
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #14 Skrevet 21. januar 2014 Er du nødt til å være i huset når arbeidsmennene er der da? Må slippe de inn, siden jeg mangler ekstra nøkkel nå. De har ikke nøkkel. Hahaha, uff, kjære ts! Skjønner veldig godt at du er flau! Første gang jeg og kjæresten dro til syden så hadde jeg mensen. Dessverre ble vi kjempefulle en kveld og endte med å svømme i bassenget i undertøyet. Morningen etterpå var bassenget stengt pga rensing, bindet hadde fallt av, det blodige bindet mitt, og fløt rundt der. Vitner hadde sett oss der, og selv om ingen sladra til hotellet så var det en del stygge blikk resten av ferien, jeg var så flau at jeg gråt. Anonymous poster hash: fdecb...884 Åh uff, da er vi hvertfall to! Det er så flaut!! Tidenes snakkes? De kommer garantert til og fortelle dette videre til alle andre i byggebransjen. jeg jobber i byggebransjen så jeg vet Anonymous poster hash: 4cf7a...026 Kommer de? Har du opplevd noe lignende før? Dette er så flaut ts Anonymous poster hash: e3ef1...e49
Gjest Ozelot Skrevet 21. januar 2014 #15 Skrevet 21. januar 2014 Uff så flaut. Husker en gang da jeg skulle kaste søppelet som var på badet. Hadde hatt mensen den uka, så søppelet var fylt med brukte bind. Søppelkassa står 3 meter attmed inngangsdøra mi, og det begynte tydeligvis å fylle seg opp. Jeg la søppelet på toppen av alle posene, sånn at lokket ikke gikk ordentlig igjen...... Jeg fikk besøk neste dag, men tenkte ikke over noe mer. Det som skjedde var at fuglene hadde klart å hakke hull i posen, sånn at alt det brukte bindet lå strødd utover utgangsdøra! Herreguuuuuud. Glemmer ikke den med det første. Anonymous poster hash: 4d124...bae 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #16 Skrevet 21. januar 2014 Leste i en tråd her på forumet, kommer selvsagt ikke på hverken tråden eller forfatteren, men.. Var en bruker som fortalte noe om at når hun og broren ( ? ) var små, så synes de det var gøy med klistremerker. Så hadde de funnet en søppelbøtte der moren deres hadde kastet brukte truseinnlegg. De hadde da tatt de ut og klistret de på stuevinduet, så når moren kom gående fra butikken eller hvor det var så fikk hun helt sjokk Anonymous poster hash: fdecb...884 4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #17 Skrevet 21. januar 2014 Har ikke opplevd det, men mye anet rart. Har hørt masse historien som enn ikke trodde kunne skje. Er ganske så sikker på att elektrikere og rørleggerene som jobber hos deg kommer til å få høre om dette. Anonymous poster hash: 4cf7a...026
Alja Skrevet 21. januar 2014 #18 Skrevet 21. januar 2014 Uff har en slik pinlig tabbe jeg og. Jeg hadde blødd KRAFTIG igjennom ob'n min og uten og tenke meg om slang jeg den bare i skittentøyskurven og hoppet i dusjen. Vi fikk besøk senere den dagen av en kamerat av typen. Han brukte toalettet to ganger faktisk, og da han hadde dratt hjem skulle jeg gå på do. Gjett hva det første jeg så var? Jo, stringen min som lå og gapte i den overfylte skittentøyskurven 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #19 Skrevet 21. januar 2014 Ta det med ro. De har nok glemt dette nå Anonymous poster hash: 33a1a...6d1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #20 Skrevet 21. januar 2014 Uff så flaut. Husker en gang da jeg skulle kaste søppelet som var på badet. Hadde hatt mensen den uka, så søppelet var fylt med brukte bind. Søppelkassa står 3 meter attmed inngangsdøra mi, og det begynte tydeligvis å fylle seg opp. Jeg la søppelet på toppen av alle posene, sånn at lokket ikke gikk ordentlig igjen...... Jeg fikk besøk neste dag, men tenkte ikke over noe mer. Det som skjedde var at fuglene hadde klart å hakke hull i posen, sånn at alt det brukte bindet lå strødd utover utgangsdøra! Herreguuuuuud. Glemmer ikke den med det første. Anonymous poster hash: 4d124...bae HAHA, det har skjedd meg og, bare at jeg slang søppelposen ut på trappa mens jeg ordna noe ting inne før gjestene kom. Hadde dritdårlig tid, og fem minutter før gjestene kommer går jeg ut for å hive posen med tamponger i søpla. Og da ligger selvfølgelig tampongene rundt ved hele inngangspartiet pga de jævla fuglene. Endte med å stå i penkjolen og høye hæler og plukke blodige tampoger mens de første gjestene kom (selvfølgelig to gutter, han ene var jeg litt interessert i). "Ehh, bare gå inn dere. Jeg må bare....plukke opp... det her". De prøvde å oppføre seg normalt som at de ikke så hva jeg plukket opp, men når de sto inne hørte jeg de lo seg ihjel, og jeg ble ikke akkurat den mest attraktive den kvelden. TS, gjort er gjort, prøv å fortrenge det Anonymous poster hash: 23415...c28 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå