Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Den siste tiden har jeg vært så demotivert til å gjøre noe med vekten min og tenkte det hadde vært godt med litt støtte. Har tidligere vært veldig sunn og trent regelmessig, men etter en lang eksamensperiode og en sommerferie så har jeg kommet ut av rutine. Det er så vanskelig å komme på riktig spor og jeg merker det veldig godt på konsentrasjonen min. Skal bruke shape-up appen til å registrere mat og trening. Foreløpig er planen å minst trene 3 ganger i uken. :Nikke:

Hvem vil være med? Tenkte vi kan ha veiedag på tirsdager...

Vekt: 59,3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg er med! :-) veier 56 og vil ned til 50 :-)

Planen min er også å trene minst 3 ganger i uken! :-) hva med kostholdet ditt?

Skrevet

Jeg er med! Har trent mye styrke nå, og prøver å få ned fettprosenten. 63 kg nå, skal ned til 57 kg.

Går på trening ca 5-6 dager i uka. Blir mest styrke, lite kondisjon. Men har begynt med Crossfit nå, så da blir det jo en del kondisjon ;)

Skrevet (endret)

Så bra! :D Frem til nå har det blitt veldig mye (raske) karbohydrater, men jeg skal tilbake til gamle vaner. Spiser aldri butikkbrød (må spise opp dansk rugbrød som er i frysen), men pleier å bake disse "rundstykkene" her: http://www.dagbladet.no/2012/01/16/tema/helse/oppskrifter/klikk/19818572/ (Camillas rundstykker). Skal spise mer proteiner samt frukt og grønt. En normal dag for meg vil se ut som:

Frokost: 2 hardkokte egg, 1 hel paprika, 1 hel tomat

Lunsj: Havregrøt med peanøttsmør(laget av peanøttmel fra iherb)/en rundstykke med tunfiskrøre

Middag: wok/salat med kyllingfilet/fisk evt byggris

Kvelds: 2 rugsprø med pålegg evt skyr/mager kesam med fryste bær

Mellommåltid: gulrot

Skal droppe snop og heller spise mer bær (lage sorbet/bare spise fryste bær). Utrolig frusterende når ingen jeans passer meg, men nå skal det bli andre boller ;)

Trening: målet er å jogge 30 min sammenhengende til slutten av februar. Jeg vet at dette er helt feil, men jeg ønsker å kvitte meg med all flesket før jeg begynner med styrketrening. Kommer dog til å trene styrke for mage/rygg :)

Endret av humsafar
Skrevet

Jeg vet at dette er helt feil, men jeg ønsker å kvitte meg med all flesket før jeg begynner med styrketrening.

Flesket? Hvor mye flesk har du egentlig, når du veier under 60 kilo? Er du bare 1.55 høy?

Eller er dette tråden for "hvordan vi slanke kan bli magre"?

Anonymous poster hash: 75fea...e9c

Skrevet

Flesket? Hvor mye flesk har du egentlig, når du veier under 60 kilo? Er du bare 1.55 høy?

Eller er dette tråden for "hvordan vi slanke kan bli magre"?

Anonymous poster hash: 75fea...e9c

vel, jeg kan ikke svare for ts, men jeg er 161 cm høy og veier rundt 62 kg, jeg er synlig lubben, og bruker strl M i klær. Det er veldig forskjellig hvordan man bærer kiloene, jeg kjenner også folk som er like høye som meg og veier 67 kg uten at de ser lubben eller dvask ut.

Anonymous poster hash: 2f536...ba9

Skrevet

vel, jeg kan ikke svare for ts, men jeg er 161 cm høy og veier rundt 62 kg, jeg er synlig lubben, og bruker strl M i klær. Det er veldig forskjellig hvordan man bærer kiloene, jeg kjenner også folk som er like høye som meg og veier 67 kg uten at de ser lubben eller dvask ut.

Anonymous poster hash: 2f536...ba9

Vel jeg er rundt 160 og er synlig lubben. Er som en annen sier at noen er litt mer heldige enn andre når det gjelder hvor fettet setter seg. Når man ikke føler seg vel i sine klær og får synlige lovehandles og magen tyter ut fordi buksen er stram så ER jeg lubben. Jeg har aldri vært mager, men mer slank og fast. Ønsker å gå ned til det samme.

Syntes at det var så mange folk i den andre tråden at jeg mistet helt oversikten. Fint hvis noen vil være med her også:) Var på trening idag og det var DIGG! :D

Skrevet (endret)

Lykke til alle sammen :vekt:

Endret av Teardrop
Skrevet

Jeg er med! 62,5 kg nå, vil ned 7,5 kg totalt, gjerne mest mulig innen påske. 6 kg høres bra ut :)

Skrevet

vil også ned til rundt 50 kg. Veier rundt 56-57 kg nå, ikke sikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...