Gå til innhold

Trenger hjelp av dere kvinner til å fikse usymetriske øyebryn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Jeg føler jeg har rotet meg på litt feil side for ikke å snakke om feil kategori men det får så være.

Saken er at jeg har så flaks at jeg har fått en hårvirvel eller hva man skal kalle det på det ene øyebrynet som gjør at det ser veldig usymetrisk ut. Tenker på sånn man vanlig har i hodebunn slik at håret legger seg i en bestemt retning.

Det gjør at innerst på øyebrynet mitt legger hårstråene seg rett opp, mens på det andre brynet gjør det ikke det. Har også ganske store og lange bryn så å pynte litt på dem hadde ikke gjort noe. Noen som har noen tips?

Anonymous poster hash: 16e14...33c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er mann? Kan du ta bilde av bryna og legge ut?

Har aldri hørt om eller sett virvel i bryn før så klarer ikke å se det helt for meg. Har det kommet i det siste eller alltid vært der?

Anonymous poster hash: a9bee...a1a
Skrevet

Jeg har også det....men den høyre siden hvor brynes skråner nedover på er selvfølgelig det med minst hår. Tør ikke prøver å fikse det, har overnappede bryn og de blir aldri skikkelig tykke igjen. Ikke nappet på flere år. Kunne sikkert tegnet de like, men syns det ser dumt ut med brynskygge eller brynspenn rett på huden. Ingen kler det.

Gjest Tigress
Skrevet

Jeg har også det....men den høyre siden hvor brynes skråner nedover på er selvfølgelig det med minst hår. Tør ikke prøver å fikse det, har overnappede bryn og de blir aldri skikkelig tykke igjen. Ikke nappet på flere år. Kunne sikkert tegnet de like, men syns det ser dumt ut med brynskygge eller brynspenn rett på huden. Ingen kler det.

No veit ikkje eg kor tynt det eigentleg er, men om ein gjer bryntekning skikkeleg er det veldig vanskeleg å sjå, altså. Fargen er alfa og omega, ein må som oftast bruke ljosare farge enn ein ventar.

Skrevet

No veit ikkje eg kor tynt det eigentleg er, men om ein gjer bryntekning skikkeleg er det veldig vanskeleg å sjå, altså. Fargen er alfa og omega, ein må som oftast bruke ljosare farge enn ein ventar.

Kan sitere den siste. Har samme som deg TS, virvel i slik at innerst på det ene brynet vokser det rett opp.

Rånappet brynene mine da jeg var 14-15 og de vokser ikke lenger ut slik de gjorde før. Har derfor tynne og usymmetriske bryn. Fyller inn med en øyenbrynspenn og det ser ikke unaturlig ut med mindre du står et par cm ifra panna :)

Ville gått til en makeup butikk og fått hjelp der til å finne farge. Jeg kjøpte min på kicks som ikke går av så lett.

Skrevet

Dra til en frisør (eller hudpleier?) og få dem til å fikse dem, og etterpå når håret begynner å vokse ut igjen, napper du etter der hvor det ble nappet ut sist :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...