AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 Jeg har møtt en jente etter å ha pratet sammen på FB i 1mnd tid. Vi møttes til første date som gikk ganske bra og var koselig. Lett fysisk kontakt. Avtalte å møtes til andre date..som hun avlyste, men som jeg hentet inn igjen(hard to get?) Dette var bare et par dager etter første date. Vi kysset og hadde sex på andre date ganske uventet..og hun lå over. Masse øyekontakt og kos.... men vet ikke helt hva hun er ute etter...skriver ganske sporadisk til meg med meldinger. Tingen er at jeg har falt pladask for henne, men prøver samtidig ikke stresse henne med ting jeg vil si til henne og ikke minst sende for mye meldinger. Hvordan går jeg fram videre...vi skal møtes igjen. Håper det ikke er bare sex hun er ute etter. Måtte bare lufte..det er jo under en uke siden vi møttes første gang...men er så forelsket... Noen tips til denne mellomfasen, der jeg ikke vet hvor jeg har henne.. hun vet at jeg liker henne veldig godt dette ble rotete.. Anonymous poster hash: 7d51a...b22
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 Send henne en melding, avtal et neste møte Anonymous poster hash: 442f1...867
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #3 Skrevet 21. januar 2014 Møttes på facebook? Hvordan gjør man det? Anonymous poster hash: 845ab...96b
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 Møttes på facebook? Hvordan gjør man det? Anonymous poster hash: 845ab...96b Ved å chatte med noen man fatter interesse for kanskje? Anonymous poster hash: 36c9b...70c
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #5 Skrevet 22. januar 2014 Ved å chatte med noen man fatter interesse for kanskje? Anonymous poster hash: 36c9b...70c Hvor finner man dem? Søker dem opp og "heiiiii! Så profilbildet ditt på vennelisten til en venn av en venn, du er fin!"? Anonymous poster hash: 845ab...96b
Nettinettet Skrevet 22. januar 2014 #6 Skrevet 22. januar 2014 Jeg tror nok at hun ikke helt ser verdien i deg enda. Hvordan er du og hvordan er hun? Utseendemessig, jobb/studier, vennegjeng osv.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #7 Skrevet 22. januar 2014 Jeg tror nok at hun ikke helt ser verdien i deg enda. Hvordan er du og hvordan er hun? Utseendemessig, jobb/studier, vennegjeng osv. Mener vi er lik utseendemessig, begge er i samme livssituasjon(barn) og har gode jobber..så alt skulle ligge til rette. Vi har allerede spikret en ny date som da blir den tredje. Lurer på om jeg bare skal spørre henne hva hun vil eller er det for tidlig? burde jeg bare tingene gå sin gang...? Anonymous poster hash: 7d51a...b22
Nettinettet Skrevet 22. januar 2014 #8 Skrevet 22. januar 2014 (endret) Mener vi er lik utseendemessig, begge er i samme livssituasjon(barn) og har gode jobber..så alt skulle ligge til rette. Vi har allerede spikret en ny date som da blir den tredje. Lurer på om jeg bare skal spørre henne hva hun vil eller er det for tidlig? burde jeg bare tingene gå sin gang...? Anonymous poster hash: 7d51a...b22 Det er alt for tidlig å spørre henne om det enda.. hun kjenner deg jo ikke og vet ikke hvem du er, og det samme gjelder jo for deg også? Du kjenner henne jo ikke? Følelsene du har for henne er jo basert på hvem du tror hun er og ikke hvem hun er. La det gå sin gang og så ser du om det er en dame du faller for, og så kan du eventuelt høre med henne hva hun tenker om deg Vil du vite mer om hvordan du kan vise henne din verdi kan du lese disse: http://denrette.com/dette-skaper-din-verdi/ http://denrette.com/hva-slags-spor-etterlater-du-deg/ Endret 3. februar 2015 av Nettinettet
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #9 Skrevet 22. januar 2014 Jeg vil tro hun er usikker på deg og dere. Hun er sikkert ikke forelsket i deg, og kanskje heller ikke betatt, men hun vil likevel møte deg fordi hun muligens tror det kan bli noe med tiden. Det er min teori. Jeg har det sånn med en nå. Jeg dater en, men jeg er ikke forelsket og heller ikke betatt. Jeg er veldig usikker på om det kan bli noe. Men jeg vet jo ikke det før jeg har blitt litt mer kjent med ham, så jeg takker ja til å møtes, men tar ikke noe særlig initiativ selv. Det er sider ved ham som gjør meg usikker og det er sider ved ham som jeg liker godt, så jeg har ikke blitt klok på det enda.. Så hadde han jeg dater spurt meg om hvordan jeg føler det på nåværende tidspunkt hadde jeg blitt tatt litt på senga, for jeg er ikke DER. Jeg ville derfor ikke hatt noe bra svar. Men nå tror jeg heller ikke min date er forelska i meg så han er nok usikker på meg han også. Anonymous poster hash: a9dc1...2ef 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #10 Skrevet 23. januar 2014 Syns du skal la det gå sin gang foreløpig. Litt tidlig å spørre om hva hun vil enda,-iallefall hadde jeg fått litt problemer om en spurte så tidlig. Se det an litt... og lykke til Anonymous poster hash: c4820...bf0
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #11 Skrevet 23. januar 2014 Iom. at hun har barn og jobb så er hun sikkert ganske opptatt i hverdagen. Kanskje hun ikke er stormende forelsket enda, men samtidig så skjønner hun at du er det beste som har skjedd henne på en stund, hun kan få bra økonomi/materialisme med deg etc. Sjansen hennes for å finne en som deg, som vil ha henne som hun samtidig er forelsket i er nok liten, derfor holder hun kontakten. 3 dater på en uke er ganske mye, og sex første uken er ganske fort, er egentlig ikke så mye å klage over. Anonymous poster hash: 02458...3f1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #13 Skrevet 3. februar 2015 Mulig det er jeg som er rar, men kan fint bli betatt av en mann basert på samtaler og tid gjennom f,eks facebook.. vet med en gang om det er noe som kribler ..-finner jeg ikke det første gang med en mann, så blir det ikke flere dates gitt.. sex på andre date synes jeg vitner om dårlig moral, er for tidlig.. Anonymous poster hash: 806ab...a35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå