AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 Jeg skal på date i morgen! Vi skal drikke kaffe og på teater. Jeg vet ikke hva jeg skal ha på meg!! Hvor pyntet skal man være? Det er vår første date, men vi kjenner hverandre litt fra før av Anonymous poster hash: 52cf9...1b2
Strikkesokken Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 Ville tatt på meg noe casual? Ikke kjole, men heller ikke yogabukse. En fin jeans, med en pen genser eller bluse til, og noen pene sko som du klarer å gå med (ikke gå i høyhælt-fella om du ser ut som en ku med melkespreng når du går med dem). Ta på deg noe du føler deg komfortabel i.
Inwe Skrevet 21. januar 2014 #3 Skrevet 21. januar 2014 På teater er man vel litt pynta uansett, så jeg ville dolla meg litt opp. Enkelt skjørt eller kjole kanskje. Hadde det bare vært kaffe ville jeg derimot tatt jeans og en fin genser
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #5 Skrevet 21. januar 2014 Jeg ville gått for et kort skjørt med en casual topp/tynn genser samt sort strømpebukse eller en litt mer casual kjole. Nå er jo jeg ganske pyntete i stilen da, så dette er vel typisk hverdagsklær for meg. Gå for hva du føler deg vel i. Anonymous poster hash: 50052...599
Mona26 Skrevet 22. januar 2014 #6 Skrevet 22. januar 2014 Åh, kjenner meg sånn igjen. Det er noe jeg alltid stresser med Jeg kan love deg at det føles tusen ganger bedre å være " underdresset" enn "overdresset" altså gå for noe enkelt. Jeans og bluse tror jeg er best og ikke overdrive sminke. Ang sko, kle deg etter været. Dvs ingen høye hæler i snø og på glatt is. Er utrolig pinlig å skli som bambi på første møte. lykke til!
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #7 Skrevet 24. januar 2014 jeg hadde på meg en veldig enkel kjole, ikke noe glitter og glamour! Funket fjell! Følte meg fin, men ikke veldig pyntet Og vi skal møtes igjen i morgen! -TS Anonymous poster hash: 52cf9...1b2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå