AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 Jeg er en dame 31, og er veldig sjarmert av en ungrips på 19...... Vi har møttes litt, og gjort litt av hvert, og snakkes daglig... Han er gjerne moden for alderen (jeg vet ikke hvordan 19-åringer er...), og jeg er muligens evig ung. Enn så lenge Det som er da, det er jo at jeg lurer på hva i alle dager jeg holder på med.. Jeg er jo så mye eldre enn ham, og han er jo et annet sted mentalt, og det er jo ingen fremtid i dette. Er bare redd for at noen kan bli såret her... Ja, hva er det jeg holder på med? Vil ikke slutte å treffe ham heller.............. Ønsker kloke ord fra dere. Anonymous poster hash: 41d71...367 1
Swirly Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 Noen kloke ord? Det var moro så lenge det varte...
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #3 Skrevet 21. januar 2014 Noen kloke ord? Det var moro så lenge det varte... Joda, men det kan godt være moro litt til? Jeg vil ikke slutte å treffe ham, og venter besøk av ham muligens på torsdag igjen... Trodde virkelig at man kunne styre en slags forelskede for en aldersforskjell som dette, når vi er såpass unge... (eller, jeg tør ikke erkjenne hva dette er for noe), men jeg er jo helt på bærtur.. ts Anonymous poster hash: 41d71...367
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #4 Skrevet 21. januar 2014 Hva hadde dere gjort? Og om det er noen her inne og leser i tråden, på 19, så fortell meg gjerne hva dere tenker ts Anonymous poster hash: 41d71...367
Swirly Skrevet 21. januar 2014 #5 Skrevet 21. januar 2014 Jeg tenker som du selv sier at noen noen vil bli såret til slutt. Hvis du skal fortsette dette, bør du gjøre det tydelig for han at dette ikke kan bli til noe ordentlig forhold, men at det kun er for å ha det litt gøy. Det gir sikkert litt av et kick, men det logiske er nok å gi seg mens leken er god.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #6 Skrevet 21. januar 2014 Jeg tenker som du selv sier at noen noen vil bli såret til slutt. Hvis du skal fortsette dette, bør du gjøre det tydelig for han at dette ikke kan bli til noe ordentlig forhold, men at det kun er for å ha det litt gøy. Det gir sikkert litt av et kick, men det logiske er nok å gi seg mens leken er god. Ja... Han omtalte med som "damen" her i helgen, men jeg sa noe til ham seinere, så han vet at vi ikke er kjærester. Og det er jo lite sannsynlig at det blir det også. For alt jeg vet, så kan det hende han tenker dette bare er gøy han også. Han har ikke sagt noenting om det etter det med damen og det jeg sa.... ts Anonymous poster hash: 41d71...367
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #7 Skrevet 21. januar 2014 Nyt det mens det varer Jeg har selv holdt meg til yngre menn de siste par årene. Har beveget meg stadig lenger ned i alder. Aldri yngre enn 8 år min junior, but still. Han 8 år yngre var langt mer moden enn han 5 år yngre, og han 3 år yngre var minst moden av dem alle. Bare ta hensyn til at han kan være på et helt annet sted enn deg i forhold til ønske om barn og giftemål i nærmeste fremtid, og polstre hjertet ditt godt så du ikke legger for mye i det før du må gi slipp. Anonymous poster hash: 2646e...356
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #8 Skrevet 21. januar 2014 Nyt det mens det varer Jeg har selv holdt meg til yngre menn de siste par årene. Har beveget meg stadig lenger ned i alder. Aldri yngre enn 8 år min junior, but still. Han 8 år yngre var langt mer moden enn han 5 år yngre, og han 3 år yngre var minst moden av dem alle. Bare ta hensyn til at han kan være på et helt annet sted enn deg i forhold til ønske om barn og giftemål i nærmeste fremtid, og polstre hjertet ditt godt så du ikke legger for mye i det før du må gi slipp. Anonymous poster hash: 2646e...356 Kloke ord Ja, jeg polstrer i vei, og håper han gjør det samme. Det er hele 12år mellom oss, og forrige damen hans var vel 16 eller 17 Men han er så ufattelig herlig.. Og gøy på alle måter. Superdeilig.. Han ser ikke ut som han er 19, men har de derre typiske sitte-på-mobil-hele-tiden-faktene. Utenom mobilen, så virker han både voksen og oppegående.. Burde kanskje nevne at han er araber........ Og jeg vet jo hvilken moral de familiene har......... Ja, trenger litt hjelp her.... ts Anonymous poster hash: 41d71...367
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #10 Skrevet 21. januar 2014 Vet han alderen din? hehe Ja ts Anonymous poster hash: 41d71...367
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #11 Skrevet 21. januar 2014 Han ser ikke ut som han er 19, men har de derre typiske sitte-på-mobil-hele-tiden-faktene. Anonymous poster hash: 41d71...367 Følte meg veldig gammel da han ene unge begynte med ferskeste sms-språk (Jeg måtte google hva det betydde), og er så oppdatert med alle mulige dingser og ting. Og såååå dreven på dating, da, dating for datingens skyld, liksom, mens alt skjedde mye mer tilfeldig for min del da jeg var på hans alder. Jeg som trodde jeg fortsatt var ung.... Anonymous poster hash: 2646e...356
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå