Gå til innhold

Har du vært med i et oppussingsprogram på TV?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leker litt med tanken på å melde oss på et oppussingsprogram. Vi har et stort rom i huset vi sliter med å komme på en god løsning til, i tillegg til at vi har spesifikke ønsker for bruksmuligheter.

Du som har vært med (eller kjenner du noen?), hvordan var det? Hvordan var det å være på tv? Hvordan ble resultater i forhold til hva dere ønsket?

Anonymous poster hash: 5d0db...613

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vert med, og slo fra oss den tanken etter gærningene i Bergen pusset opp som en overaskelse en leilighet i Bergen i 1970 stil. Bæsjebrunt tapet og retro møbler og det hele.

Da ble jeg redd.

Skrevet

Har ikke vert med, og slo fra oss den tanken etter gærningene i Bergen pusset opp som en overaskelse en leilighet i Bergen i 1970 stil. Bæsjebrunt tapet og retro møbler og det hele.

Da ble jeg redd.

Det i seg selv kan jo være midt i blinken for noen?

Jeg tror ikke jeg hadde turt å være på tv...

• 2 uker senere...
Skrevet

Noen på jobben har noen familiemedlemmer som var med på Ekstrem Oppussing. Det er vel noen år siden det gikk på tv? Vel, de er enda ikke ferdig med huset. Alt ble gjort halvferdig så det skulle se bra ut på tv, og de sitter igjen med et halvoppusset hus med dårlige snarvei-løsninger. Jeg fikk skrekken etter den historien hvertfall..

Anonymous poster hash: b9e61...6f8
Skrevet

Noen på jobben har noen familiemedlemmer som var med på Ekstrem Oppussing. Det er vel noen år siden det gikk på tv? Vel, de er enda ikke ferdig med huset. Alt ble gjort halvferdig så det skulle se bra ut på tv, og de sitter igjen med et halvoppusset hus med dårlige snarvei-løsninger. Jeg fikk skrekken etter den historien hvertfall..

Anonymous poster hash: b9e61...6f8

Kan tenke meg at dette er slik det er ja. Alt skal jo gå så fort, har pusset opp selv, og vet hvor lang tid ting tar. Hvis man skal gjøre en god jobb. Så har egentlig vært litt skeptisk til disse hurtigoppussingene.

Men, ofte det ser veldig lekkert ut da :laugh:

Skrevet

Jeg kunne aldri tenke meg å være med på et slikt program.
Jode, det ser ofte veldig fint og flott ut, men som andre her også sier, hvor god jobb får man gjort på den korte tiden.
Mannen, som er snekker, sitter ofte og river seg i håret over alle de lettvinte løsningene de viser på TV.

I tillegg så syns jeg mange av rommene som blir pusset opp blir utrolig lite personlige. Det hadde liksom ikke kjent ut som om det var helt mitt, på en måte.

Eksterem oppussing er jo helt uttafor, da. Hvor lenge er det feks. kult med dinosaurrom eller andre slike temarom. Ser for meg at barnas rom må gjennom en ganke stor oppussing innenfor få år...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...