AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 Pleier egentlig ikke å prate nedlatende om andres bryllup, men tenker som så at når man stiller opp i en realityserie bør det vel være lov..? Var en ung jente på 18 år fra Oslo (tror jeg..?) som sto brud i dagens episode. Og jeg ble så flau at jeg var på nære nippet til å bytte kanal. Særlig i kirken var det ekstra flaut, da bruden og moren (som fulgte henne opp til alteret) nærmest sprang opp midtgangen, og gikk MYE fortere enn musikken. De som valgte å møte opp i kirken så skikkelig sure ut, og det så slettes ikke ut som om de ville være der.. Under middagen gav brudens mor henne masse stygge blikk og himlet med øynene.. Og det var den mest tragiske borddekorasjonen jeg noen sinne har sett i et bryllup, og ALLE gjestene hang over bordet med albuene. Classy, absolutt ikke.. Plutselig hadde jeg drømmebryllupet likevel.. Anonymous poster hash: 50fac...f17 1
MockingJay Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 Haha, har sett den episoden noe ganger ja Kjolen til bruden spjæres jo også når hun blir dratt ut på dansegulvet. Utdrikkningslaget hennes var helt grusomt å se på, det eneste hun sa var; "jeg vikke, jeg skakke!" Men når jeg så moren idag forstår jeg hvor det kommer ifra 1
MockingJay Skrevet 23. januar 2014 #6 Skrevet 23. januar 2014 De er på FEM sine nettsider vil jeg tro:)
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #7 Skrevet 23. januar 2014 Hvilken episode var det da? Anonymous poster hash: b225d...a00
Hattifnatten Skrevet 23. januar 2014 #8 Skrevet 23. januar 2014 I tillegg synes jeg hun virket helt uinteressert under vielsen. Sjekket neglene, beit litt i dem... Ikke så hun noe glad ut heller!
MockingJay Skrevet 23. januar 2014 #9 Skrevet 23. januar 2014 Aner ikke hvilken episode, men det kan man vel finne ut ved å se på programmet for 21.januar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå