Gå til innhold

Når gikk dere fra bryllupsfesten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min tanke er at vi betaler for en skikkelig fest og samler familie og gode venner. Min plan er å holde ut så lenge jeg kan.

Jeg skal jo tross alt dele resten av livet med mannen. Men det er sjelden alle samles til gode lag :)

Skrevet

Ja, jeg tenker litt i samme retning, men hadde vert morsomt å høre når de som har giftet seg gikk fra festen:) i de fleste bryllup jeg har vert i gikk brudeparet tidligre enn de hadde tenkt :)

Skrevet

Vi hadde lokaler som stengte tidlig, kl 02. Så vi dro da.

Skrevet

Altfor sent! Nærmere halv to? En eldre slektning ble sittende standhaftig til ca ett, og hadde nok i bakhodet at ingen egentlig skal gå før brudeparet ;)

(jeg ville likevel aldri gjort det annerledes, hadde en fantastisk morsom dag)

Skrevet

3-tida tror jeg ;)

Gjest navnelapp
Skrevet

Vi var dei siste som gjekk, det endte nemleg med at vi oppdaga at nokon hadde dratt til hotellet med nøklane til lokalet. Der sto vi med alle gåvene i bygget, og måtte vente på drosje som kom med nøklane slik at vi fekk låst... Då var klokka litt over tre, tenker eg. Men det var ein flott fest! :D

Skrevet

Rett over halv 6 om morgenen. Jeg og kona var fast bestemt på at vi skulle nyte hele kvelden og festen.

Vi hadde selvfølgelig ingen formening om at folk måtte vente med å gå til vi gikk, selvsagt!

Skrevet

Tror vi ble geleidet ut (det var satt opp fakkelbokser og fyrverkeri i snøen om jeg ikke husker helt feil) rundt ett, tror jeg, og da stod mange av gjestene utenfor med stjerneskudd og heiet oss avsted. Det var fantastisk :rodmer:

Skrevet

Rundt klokken 00:00 :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...