Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så tingen er, vi har vært samboere i 5 år. Men for 1 måned siden møtte sambo en fyr, som hun har utviklet litt følelser for, møter han bak min rygg og lyver om det, dem har også kysset, sikkert mer som jeg ikke vet. Men nå sier hun at hun er usikker på hvem hun vil velge. Hun sier det er vanskelig fordi hun elsker meg. Og hun er redd for og angre på valget sitt. Fristet så jævlig og bare be henne ryke og reise, er drit lei av og ikke vite ting. Men tror det blir en hard periode etter brudde. What to do!! Mann 28

Anonymous poster hash: fab29...d3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har vært utro og du vet ikke hva du skal gjøre? Folk som er utro er noen søplemennesker som skulle vært skutt. Hvor er tilliten og respekten?

Anonymous poster hash: 80a9a...da5
  • Liker 5
Gjest Bringebær55
Skrevet

Hadde min samboer hatt vansker med å velge meg overfor en annen, hadde jeg lett tatt det valget for han.

Og når hun i tillegg har vært utro og juger til deg, så er valget enda enklere.

Selvrespekt.. Get some!

• Liker 10
Skrevet

Den er totalt vekk, hun sier stygge ting til meg. At hun vil sove med ham vist jeg ikke holder stilt ect. Megge!!

Ts

• Liker 1
Skrevet

Forlat henne! Det er kjipt nå, men om noen måneder ser du at det var verdt det! :)

Gjest Violetta
Skrevet

Ta over kontrollen. Kom deg bort, bo hos en kompis noen dager og la henne kjenne på hva hun mister.

• Liker 2
Gjest Seajewel
Skrevet

Du fortjener ikke å ha det sånn. Gå fra henne. Utroskap er uakseptabelt.

• Liker 2
Skrevet

Stikk av. Ikke gi henne den luksusen å kunne velge og vrake, da det egentlig ikke skulle vært noen tvil. Gjør valget for henne, stikk av og ikke se bakover. :-)

Anonymous poster hash: 07dc6...fab
Skrevet

Hvem hun skal velge???

Hun er ikke til å stole på, manipulerende og har generelt feila som menneske.

Valget er enkelt og det er ditt.

Anonymous poster hash: c3d52...aad

• Liker 1
Skrevet

Update

Ja, då var det gjort..Jeg dreiv og flytta når hun kom hjem, hun sa "Slutt og tull nå"

Så sa jeg det var slutt, over og ut fordi du har oppført deg helt jævligt..

Så kjørte jeg "hjem" hun ringte og ringte, jeg tok tlf en gang, da sa hun at det va dumt jeg gikk..Neste dag elsker hun meg over alt på jord, og han andre fyren kommer det aldri til og skje noe med, det hadde hun funnet ut. Nå vil hun bare ha meg, elsker meg over alt på denne jord.. wtf??

Er det noe med "Du vet ikke hva du har før du mister det" ?

Burde jeg vente og kanksje prøve igjen? muligens hun har skjerpa seg..

jeg har brukt dagen på og vært med "gamle" kompiser, noe som er så alt for lengesiden..

Og det var faktisk ikke så gale og gjøre det slutt. værste var perioden med "Planlegging", men sex blir og savne veldig!!

TS :)))

• Liker 1
Skrevet

Godt gjort at du tok affære, og bare gjorde det slutt og flytta ut. Du ser jo nå hva det førte til. Fra at du bare måtte finne deg i ting, til at hun ber på sine knær.

Men synes du bør vente en god stund før du prøver på nytt med henne. Ellers er hun tilbake til start med en gang. Hun er ikke ferdig med han andre enda, selv om hun ble sjokkert for at du forlot henne.

Synes forresten ikke hun viser særlige kvaliteter, så kanskje burde du heller se deg om etter en ny dame.

Anonymous poster hash: 9b5aa...ea1
  • Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Den er totalt vekk, hun sier stygge ting til meg. At hun vil sove med ham vist jeg ikke holder stilt ect. Megge!!

Ts

jeg fatter ikke hvorfor det er vanskelig å gjøre det slutt med en sånn hurpe. Hvorfor elsker du noen som er så bedriten mot deg?
  • Liker 1
Skrevet (endret)

jeg fatter ikke hvorfor det er vanskelig å gjøre det slutt med en sånn hurpe. Hvorfor elsker du noen som er så bedriten mot deg?

Nei, hvem vet!!
Tar tiden til hjelp....Hjelper meg og vite at hun ikke blir ilag med den fyren som forsvinner etter sommeren, og at hun vil ha meg igjen!!
I perioder skulle jeg faktisk ønske jeg aldri gikk inn i et forhold, at og være singel og ikke ha bekymringer er faktisk en luksus!! Men er vel kanksje ikke det!
Endret av Drakken90
Gjest BettyBoop
Skrevet

Update

Ja, då var det gjort..Jeg dreiv og flytta når hun kom hjem, hun sa "Slutt og tull nå"

Så sa jeg det var slutt, over og ut fordi du har oppført deg helt jævligt..

Så kjørte jeg "hjem" hun ringte og ringte, jeg tok tlf en gang, da sa hun at det va dumt jeg gikk..Neste dag elsker hun meg over alt på jord, og han andre fyren kommer det aldri til og skje noe med, det hadde hun funnet ut. Nå vil hun bare ha meg, elsker meg over alt på denne jord.. wtf??

Er det noe med "Du vet ikke hva du har før du mister det" ?

Burde jeg vente og kanksje prøve igjen? muligens hun har skjerpa seg..

jeg har brukt dagen på og vært med "gamle" kompiser, noe som er så alt for lengesiden..

Og det var faktisk ikke så gale og gjøre det slutt. værste var perioden med "Planlegging", men sex blir og savne veldig!!

TS :)))

SÅ BRA! Men nei. Ikke ta henne tilbake. Hun vil bare ha deg fordi hun mista deg.
  • Liker 1
Skrevet (endret)

SÅ BRA! Men nei. Ikke ta henne tilbake. Hun vil bare ha deg fordi hun mista deg.

Ja, hun blir bare trist og desperat fordi hun nå også mister sin backup-plan/andrevalget. Hun hadde ikke det jerngrepet rundt deg som hun trodde.

Endret av Pene sko...
  • Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Nei, hvem vet!!
Tar tiden til hjelp....Hjelper meg og vite at hun ikke blir ilag med den fyren som forsvinner etter sommeren, og at hun vil ha meg igjen!!
I perioder skulle jeg faktisk ønske jeg aldri gikk inn i et forhold, at og være singel og ikke ha bekymringer er faktisk en luksus!! Men er vel kanksje ikke det!

Du kommer til å finne noen bedre. Noen DU fortjener. Et forhold skal ikke være sånn som det forholdet du har vært i nå.

• Liker 1
Skrevet

Tøft gjort å stikke, men det eneste riktige. Stå på, hold på ditt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...