Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ei jente på 29 år som lenge har bekymret meg for at jeg ikke kommer til å få oppleve å få barn.

Har i flere år ikke vært forelsket før jeg nå i sommer møtte en mann som jeg ble stormforelsket i. Vi styret litt men ble ikke noe mer, noe som endte med kjærlighetssorg for min del. Den er der enda..

Har en så sterk magefølelse på at jeg aldri vil oppleve å bli mor, selv om det er det jeg ønsker meg mest i verden..

Noen som har det som meg? Hatt det som meg men likevel fikk barn?

Er ikke bekymret for at jeg ikke kan bli gravid, men at jeg ikke vil møte noen :(

Anonymous poster hash: d1c97...e81
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner bekymringen. Jeg har magefølelse på at jeg ikke blir far :(

Skrevet

Sånn føler jeg det også. Er først og fremst redd for at jeg ikke kan bli gravid.

Anonymous poster hash: 6bf54...754
  • Liker 3
Skrevet

Join the club. Møter ingen jeg heller. Bare useriøse tullemenn :(

Anonymous poster hash: 6cb4c...b4b
Gjest Bringebær55
Skrevet

Hvor kommer denne frykten for dere ikke kan bli gravide fra?

• Liker 1
Skrevet

:-/ Jeg har en flott samboer og vi snakker mye om å få barn. Men innerst inne "vet" jeg at jeg ikke kan få barn. Har en veldig sterk magefølelse :-(

Anonymous poster hash: b966b...321

Gjest Bringebær55
Skrevet

Skjønner bekymringen. Jeg har magefølelse på at jeg ikke blir far :(

Hvis du er født i 86 så er du fortsatt ung, og du har ingen biologisk klokke som tikker, så ville ikke hengt med hodet enda!

• Liker 1
Skrevet

TS her: Frykter ikke at jeg ikke kan bli gravis, men at jeg ikke vil møte en partner å bli gravis med før det er for sent.. Vet ikke hvor det kommer fra, er helt merkelig..

Skrevet

Join the club. Møter ingen jeg heller. Bare useriøse tullemenn :(

Vel, jeg er iallefall klokkeklar på at jeg vil ha barn..

Er bare den mongo livssituasjonen jeg er i, som taler imot at noen jente vil ha meg..

Skrevet

Hvis du er født i 86 så er du fortsatt ung, og du har ingen biologisk klokke som tikker, så ville ikke hengt med hodet enda!

Neida, sant det.

Hadde jeg vært etablert med jobb, utdannelse, hus og bil hadde jeg kanskje ikke bekymret meg.. Men jeg er kommet like langt som en 19-åring hva gjelder alt dette.

Mye selvforskyldt selvsagt, men også noe uflaks + angst som har ødelagt.

• Liker 1
Skrevet

Vel, jeg er iallefall klokkeklar på at jeg vil ha barn..

Er bare den mongo livssituasjonen jeg er i, som taler imot at noen jente vil ha meg..

Hvilken livssituasjon? Er du i fast jobb og sånt?

Jeg har egentlig alt på plass. Fast jobb, eier leilighet og holder på med lappen. Men bor fortsatt alene Bridget Jones style, med katt og greier..

Gjest Bringebær55
Skrevet

Neida, sant det.

Hadde jeg vært etablert med jobb, utdannelse, hus og bil hadde jeg kanskje ikke bekymret meg.. Men jeg er kommet like langt som en 19-åring hva gjelder alt dette.

Mye selvforskyldt selvsagt, men også noe uflaks + angst som har ødelagt.

Skal være enig i at det ikke finnes mye appelerende ved en person som bor hjemme på promperommet og melker NAV. Men dersom du prøver å gjøre noe med situasjonen (søker jobber, sparer det du klarer og prøver å gjøre en innsats) så er du ikke avskrekkende.

Jeg var riktig nok ganske ung når jeg traff samboeren min, men jeg hadde ingen utdannelse (mangler fortsatt fagbrev) ikke jobb og var ubegripelig dårlig med penger. Han var motsatt; god jobb innenfor det han utdannet seg til, fin leilighet, penger på bok og relativt ny bil. Hva han så i meg vet jeg ikke enda, men noe var det :)

Du kan få det livet du ønsker deg, bare ikke gi deg (vet du lagde en tråd om situasjonen din tidligere)

• Liker 1
Skrevet

Har hatt den sterke magefølelse, vet ikke hvor den kom fra. Har nå en nydelig baby på 9 mnd. Så feil kan man ta :)

• Liker 3
Skrevet

Skal være enig i at det ikke finnes mye appelerende ved en person som bor hjemme på promperommet og melker NAV. Men dersom du prøver å gjøre noe med situasjonen (søker jobber, sparer det du klarer og prøver å gjøre en innsats) så er du ikke avskrekkende.

Jeg var riktig nok ganske ung når jeg traff samboeren min, men jeg hadde ingen utdannelse (mangler fortsatt fagbrev) ikke jobb og var ubegripelig dårlig med penger. Han var motsatt; god jobb innenfor det han utdannet seg til, fin leilighet, penger på bok og relativt ny bil. Hva han så i meg vet jeg ikke enda, men noe var det :)

Du kan få det livet du ønsker deg, bare ikke gi deg (vet du lagde en tråd om situasjonen din tidligere)

Dette har noe med kjønnsrollemønsteret å gjøre.. Det er for gutter OK at jenter er uten utdannelse og jobb, men ikke greit for jenter at gutter er det. Sånn er det bare, dessverre.

• Liker 1
Skrevet

Dette har noe med kjønnsrollemønsteret å gjøre.. Det er for gutter OK at jenter er uten utdannelse og jobb, men ikke greit for jenter at gutter er det. Sånn er det bare, dessverre.

det du sier her, tror jeg er veldig sant

Anonymous poster hash: c0379...363

• Liker 1
Skrevet

Det er jeg helt enig i.

• Liker 1
Skrevet

Hæ? Nei, akkurat det er eg heilt uenig i.

• Liker 3
Skrevet

Har hatt den sterke magefølelse, vet ikke hvor den kom fra. Har nå en nydelig baby på 9 mnd. Så feil kan man ta :)

TS her:

Hvor gammel var du da du fikk baby? Vet ikke om det for min del handler om at jeg kke vet hvem jeg skal forelske meg i osv.. Føles derfor ut som det ikke blir å skje :(

Skrevet (endret)

Jeg tror denne magefølelsen din heller er litt frykt og angst jeg. Da ser man alltid for seg "skrekkscenarioer", og ser for seg det verste.

Endret av Cordelia
Skrevet

Tenk på noe annet. Det blir ikke bedre av å bekymre seg, og livet uten barn er dessuten ganske så flott! :)

Anonymous poster hash: 9eaa4...e3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...