Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skaffet meg Tinder. Synes det var veldig dårlig med kjekke gutter der..

Men jeg fant én, og han var dritkjekk!

Siden jeg trykket liker på han, vil jeg mest sannsynlig dukke opp hos han da?
Eller er det bare helt tilfeldig? Og går det an å finne igjen de personene man har likt?

De andre guttene jeg fant, som jeg vurderte å trykke liker på, fant jeg på facebook først, bare for å se litt flere bilder og hva de liker.

Men jeg klarer ikke finne han på facebook! Har gått inn på alle sidene vi hadde til felles og søkt opp folk med samme navn.. men finner han ikke :(

æsj..

Er det noen her som har hatt hell på tinder? Har det blitt noe mer ut av det?

Anonymous poster hash: ef13b...754
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter min erfaring har alle mine matcher trykket liker på meg først, slik at jeg får det opp med en gang. Mest sannsynlig vil du dukke opp for han, så da er det bare å vente å se om han liker deg tilbake. Hvorfor vil du finne han på facebook?

Anonymous poster hash: 5030f...d6b
Skrevet

Ok, så bra! Da håper jeg han liker bildet mitt :)

Jeg vil finne han på facebook fordi jeg vil se litt flere bilder, og hva personen liker. Evt. hva han studerer, hvor han kommer fra. Det har jo en del og si egentlig. Om en fyr skulle ta kontakt, liker jeg å vite hva jeg går til.

Anonymous poster hash: ef13b...754
Skrevet

Bare ikke gjør som meg.... Med et uhell trykke "legg til som venn" :P ble meget pinlig

Skrevet

Bare ikke gjør som meg.... Med et uhell trykke "legg til som venn" :P ble meget pinlig

Hva skjedde?:P

Anonymous poster hash: 1077e...3ae

Skrevet

Hva skjedde?:P

Anonymous poster hash: 1077e...3ae

Det tok et par dager før han godtok venneforsespørsel, noe som fikk meg til å forstå at jeg må ha trykket på "legg til som venn" ble dødelig flau og måtte tilslutt si det som det var.... Klønete lille meg .... Noen dager senere så skulle jeg søke ham opp på fb og bare titte litt på bilder. På den tiden hadde jeg en dårlig smart telefon så jeg skrev hans fulle navn som status oppdatering istedenfor i søkefeltet... Sååå røk nettet på mobilen... Jepps, jeg oppdaterte statusen min med min nye flørts fulle navn -og han så dette... Endte bra og vi ble faktisk sammen litt senere.

Venninna mi drev også med fb-etterforskning. Da var det kjæresten hennes som hadde lagt til en ny jente som venn. Hun klarte da å legge denne jenten til som venn... Noen dager senere spurte kjæresten hennes om hvorfor hun hadde lagt til søskenbarnet hans på fb... Flaut.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...