Gå til innhold

Barn med Breivik (da vet dere hva innlegget inneholder).

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så man er ikke pliktig til å oppgi far om man helt sikkert vet hvem faren er?

Hvis man ikke vil oppgi far, så kan man fint late som om man ikke har peiling. Kjenner til situasjoner hvor det har skjedd. Ikke vanskelig å lyve :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man ikke vil oppgi far, så kan man fint late som om man ikke har peiling. Kjenner til situasjoner hvor det har skjedd. Ikke vanskelig å lyve :)

Sikkert mye mer lettere å ikke oppgi far hvis far ikke vil ha noe med ungen å gjøre.

Hva hvis Anders vil ha ungen på besøk etterhvert i fengselet, holder det da med at jeg som mor tar de med, eller kan bare navn som er i feminine med Anders å gjøre, møte han i fengselet?!

Skrevet

Sikkert mye mer lettere å ikke oppgi far hvis far ikke vil ha noe med ungen å gjøre.

Hva hvis Anders vil ha ungen på besøk etterhvert i fengselet, holder det da med at jeg som mor tar de med, eller kan bare navn som er i feminine med Anders å gjøre, møte han i fengselet?!

Tror du først må konse på hvordan du skal klare å bli gravid før du tenker såpass frem i tid...

Anonymous poster hash: 4db47...69b

Skrevet

Tror du først må konse på hvordan du skal klare å bli gravid før du tenker såpass frem i tid... Anonymous poster hash: 4db47...69b

Hva om han ikke blir sittende, da er det ikke umulig å bli gravid med han. Ellers vet jeg ikke hvordand et blir med besøk om han ikke sitter på høyrisiko.

Skrevet

Er du helt uanfektet av at han har drept 77 mennesker?

Vil ikke si det, jeg har lest en del i boken "En av oss" av Aasne Seierstad. I begynnelsen i denne boken, skrives det så man får med seg akkurat det som skjedde på Utøya.

Det er ikke på grunn av det Anders gjorde, at jeg er i disse tankesett.

Skrevet

Vil ikke si det, jeg har lest en del i boken "En av oss" av Aasne Seierstad. I begynnelsen i denne boken, skrives det så man får med seg akkurat det som skjedde på Utøya.

Det er ikke på grunn av det Anders gjorde, at jeg er i disse tankesett.

Men det må jo ringe en bjelle om at dette ikke er gener man vil videreføre?

• Liker 1
Skrevet

Men det må jo ringe en bjelle om at dette ikke er gener man vil videreføre?

Ikke faren eller moren hans eller andre oppover som har gjort det han gjorde.

Jeg selv er overhodet ikke lik som foreldrene mine. Vi har alle egne valg.

Skrevet

Ikke faren eller moren hans eller andre oppover som har gjort det han gjorde.

Jeg selv er overhodet ikke lik som foreldrene mine. Vi har alle egne valg.

Og han valgte å bli massedrapsmann. Det burde jo overskygge enhver positiv egenskap du tillegger han?

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og avsporinger. Tråden er ryddet for tredje gang, og blir derfor stengt.

Alice i Eventyrland, mod

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...