Gjest Kv84 Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 (endret) La si man får barn med han og ungen blir tatt fra deg av Barnevernet. Hvem vil da ende opp med den eller de barna? Eller kan det hende de hemmeligholder hvem barnefaren er? Hvordan vil han være som en far? Endret 28. januar 2014 av Kv84
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 ..? Tviler på at han får foreldreretten hvis det er det du lurer på. Blir nok mor som får ta vare på dem. Anonymous poster hash: 32bd6...e65 4
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 Populært innlegg #3 Skrevet 21. januar 2014 Har psykologen din ferie? Anonymous poster hash: cf8b7...1ea 79
Gjest Kim Skrevet 21. januar 2014 #4 Skrevet 21. januar 2014 Hva tror du? Breivik har et liv i fengsel foran seg...
Kontormus Skrevet 21. januar 2014 #5 Skrevet 21. januar 2014 Tviler på at Barnevernet hadde tatt barna fordi Breivik (teoretisk sett) er faren. De ville vel hatt en mor? (som igjen - teoretisk sett -) ikke hadde gjort noe galt? Hva identitet angår, så hadde de vel fått gode råd fra sikkerhetsmyndigheter eller noe? 5
Gjest Kv84 Skrevet 21. januar 2014 #6 Skrevet 21. januar 2014 Tviler på at Barnevernet hadde tatt barna fordi Breivik (teoretisk sett) er faren. De ville vel hatt en mor? (som igjen - teoretisk sett -) ikke hadde gjort noe galt? Hva identitet angår, så hadde de vel fått gode råd fra sikkerhetsmyndigheter eller noe? Jeg tenker på om jeg kunne ha gått hjemme i fred med ungene og levd et nesten vanlig liv, uten innblanding eller besøk av Barnevernet?
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #7 Skrevet 21. januar 2014 Jeg tenker på om jeg kunne ha gått hjemme i fred med ungene og levd et nesten vanlig liv, uten innblanding eller besøk av Barnevernet? Hvorfor mener du barnevernet skulle blande seg inn?Anonymous poster hash: 5bc86...9fd 4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #8 Skrevet 21. januar 2014 Tviler på at Barnevernet hadde tatt barna fordi Breivik (teoretisk sett) er faren. De ville vel hatt en mor? (som igjen - teoretisk sett -) ikke hadde gjort noe galt? Hva identitet angår, så hadde de vel fått gode råd fra sikkerhetsmyndigheter eller noe? I teorien, k anskje. Men hvis man er så skrudd at man får barn med ABB så kommer nok BV til å følge meget nøye opp og jeg tviler på at en slik person er egnet til å ta vare på barn og da blir resultatet omsorgsovertagelse. Anonymous poster hash: 0d4e0...68c 26
Gjest Kv84 Skrevet 21. januar 2014 #9 Skrevet 21. januar 2014 Hva tror du? Breivik har et liv i fengsel foran seg... Hvis han blir værende i fengsel så holder det nok med mors oppdragelse, men jeg tror ikke han blir værende der. Blir en annen diskusjon. Jeg synes det er rart om ingen bryr seg om at det er hans barn og hva de kan få i oppdragelse og tanker av far. 1
Frisørdama Skrevet 21. januar 2014 #10 Skrevet 21. januar 2014 Ingen burde bli gravide med han iallefall, tenk deg de ungene vil få lide pga faren sin! 2
Gjest HappyWaffle Skrevet 21. januar 2014 #11 Skrevet 21. januar 2014 den mannen fortjener ikke barn så håper ikke det skjer.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #12 Skrevet 21. januar 2014 (endret) Er det noen som vil få mulighet til å knulle seg gravide med han i et norsk fengsel da? Anonymous poster hash: e8d77...e20 Endret 24. januar 2014 av Stjernesol 4
Kontormus Skrevet 21. januar 2014 #13 Skrevet 21. januar 2014 Jeg tenker på om jeg kunne ha gått hjemme i fred med ungene og levd et nesten vanlig liv, uten innblanding eller besøk av Barnevernet? Sånn uten videre skulle det ikke være noen grunn til at Barnevernet skulle blande seg inn. Hvorfor tror du det? Og det kunne vært slik at Breivik hadde barn fra FØR alt skjedde - i teorien 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #14 Skrevet 21. januar 2014 Jeg har faktisk lurt på det samme. Dersom han hadde tatt med seg en ONS inn på gutterommet og nevnte ONS ble gravid, hva ville skjedd? Hun ville neppe ønske å føre ham opp som far tenker jeg. Anonymous poster hash: bce67...ccc
Gjest Kv84 Skrevet 21. januar 2014 #15 Skrevet 21. januar 2014 Jeg har faktisk lurt på det samme. Dersom han hadde tatt med seg en ONS inn på gutterommet og nevnte ONS ble gravid, hva ville skjedd? Hun ville neppe ønske å føre ham opp som far tenker jeg. Anonymous poster hash: bce67...ccc Om man klarer å tie om hvem barnefaren er, så vil jeg si det er imponerende. Særlig hvis han eller hun begynner å ligne mer og mer på far av utseende.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #16 Skrevet 21. januar 2014 Rareste runketråden på lenge. Anonymous poster hash: 6dcf2...4e9 20
Kontormus Skrevet 21. januar 2014 #17 Skrevet 21. januar 2014 (endret) Hvis han blir værende i fengsel så holder det nok med mors oppdragelse, men jeg tror ikke han blir værende der. Blir en annen diskusjon. Jeg synes det er rart om ingen bryr seg om at det er hans barn og hva de kan få i oppdragelse og tanker av far. Om Breivik hadde hatt barn hadde de neppe blitt "tatt" av noen ene og alene fordi faren er den han er. Da skulle foreldrene til Breivik også vært "tatt" fordi de har stått for oppdragelsen til den han viste seg å være. Endret 21. januar 2014 av Kontormus 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #19 Skrevet 21. januar 2014 Tror ikke han tenner på damer Han har jo hatt seg med prostituerte, og forsøkt seg på nettdating? Anonymous poster hash: bce67...ccc
happiest Skrevet 21. januar 2014 #20 Skrevet 21. januar 2014 Hadde jeg av en merkelig grunn fått barn med Breivik (og uten at han var klar over det), så tror jeg at jeg ville oppgitt far som ukjent... 1
Anbefalte innlegg