Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos frisøren forrige uke. Jeg ønsket å bleke etterveksten(har tidligere bleket håret), men frisøren mente håret ville bli mye finere dersom jeg lysfarget det og mente jeg ikke kom til å se så stor forskjell. Lot meg overtale og nå angrer jeg skikkelig. Det ble kjempestygt føler jeg selv. Frisøren mente det tar en uke å vende seg til ny farge på håret, men kjenner at jeg tror ikke jeg kommer til å forandre mening. Hun har overtalt meg til å komme igjen i slutten av denne uken for å legge striper i resten av håret, men kjenner på at jeg ikke har lyst til dette.

Går det ann å bleke etterveksten som har blitt lysfarget eller kommer dette til å ødelegge håret mitt(har langt hår. Det er tynne hårstrå, middels tykt.)? Hvis jeg bleker det, kommer fargen til å kunne bli lik den fargen jeg har på resten av håret?

Har jeg rett på noe reduksjon i prisen om jeg bleker det nå? Jeg ble overtalt til å gjøre noe med håret som jeg var meget skeptisk til og det ble ikke noe fint. Blir det en form for reklamasjon? Eller må jeg betale full pris en gang til?

Håper noen har gjort det samme som kan svare meg(eller jobber om frisør). Har gått rundt med lue den siste uka og håper jeg slipper å gjøre det resten av vinteren...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå tilbake og si at du ikke er fornøyd. Be om at de korrigerer gratis, be gjerne om en annen frisør om du ikke vil at hun samme skal gjøre det. Hva som kan gjøres med farge vet jeg ikke, men om det bare er røttene så bør det gå å bleke litt. Lysfarging er jo ikke så kraftig som bleking.

Pokker ta frisører som ikke hører etter!

Anonymous poster hash: 77c28...c72
Skrevet

Jeg kjenner frisøren fra før av, derfor synes jeg det er litt ekkelt å si ifra. Men samtidig vil jeg ikke gå rundt å se ut som en dass på hodet! Har bestemt meg for å si ifra. Men håper jeg får ordne det til redusert pris ihvertfall. Ellers blir det en dyr frisørtur bare for å ordne en ettervekst....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...