AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 For ett par år tilbake var jeg i et forhold som ikke var særlig bra, hverken psykisk eller fysisk. Endelig ble det slutt. Nå ønsker jeg og min nye samboer oss et barn men jeg er redd eksen vil dukke opp og ødelegge for oss. Jeg vet det er to år siden og alt det men jeg er redd han har skumle tanker samtidig så kan jeg ikke bevise noe som helst om jeg går til politiet eller lignende. Er så redd å få en datter eller sønn pga dette. Men samtidig så har jeg kjempe lyst på et barn. Men redd han vil komme og skade oss eller hva som helst. skjønner ikke hvorfor jeg tenker slikt. Er det flere her inne som har hatt dårlig forhold? Hvor lang tid tok før dere var trygge på at eksen deres ikke vil søke dere opp og skade dere? Det er veldig dumt at den tingen ødelegger livet mitt nå. Jeg hater han noe så jævlig.Anonymous poster hash: 35479...7ec
Nowayback Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 Er det noen grunn til at du tror han vil skade dere fysisk da?
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #3 Skrevet 21. januar 2014 Vel, han brukte vold mot meg opptil flere ganger. Det betyr vel at han er i stand til å gjøre det igjen? TsAnonymous poster hash: 35479...7ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå