AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 Dere som driver med nettdating, hvilke nettsteder bruker dere? Hva er best? Match, Sukker, noen andre? Anonymous poster hash: fb263...0f4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 Sukker. Er så mange fake profiler på de andre stedene.Anonymous poster hash: 2ad08...651
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 Sukker! Fant kjæresten min dær<3Anonymous poster hash: f8ea1...09c
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 Møteplassen kan jeg anbefale. Selvsagt mange uaktuelle kandidater: playere, bitterpikker og de stygge og u-pulte, men slikt finnes jo overalt. Matchingtesten gjør det lett å luke ut de minst interessante. Dessuten er det billig, 129 kr.mnd på det laveste og i "min sone" kan du gi interessante kandidater tilgang til kontaktinfo uten at du har abonnemang. Anonymous poster hash: 0fbd3...f6c
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #5 Skrevet 22. januar 2014 Jeg møtte ex'en min på decate (vi var sammen i over et år), det er vell ikke direkte en datingside. Kom i kontak med flere kjekke der. Ellers så har jeg kun erfaring med sukker, der møtte jeg en søt kar, han var veldig interessert, men han var alt for snill for meg så begge de har funket for meg;)Anonymous poster hash: c3824...952
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå