Gå til innhold

Trener jeg nok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joggeturer i 30 minutt ren oppoverbakke også nedoverbakke nesten hver dag, intervaller også.

Spinning i 45 minutter hver mandag.

Dans på mandag, styrke og dans.

Jeg vil gå litt ned i vekt, jeg er nå 166 cm og veier 69 kg. Er dette nok trening?

Anonymous poster hash: 92bf6...763

Videoannonse
Annonse
Gjest Thai clinch
Skrevet

Joggeturer i 30 minutt ren oppoverbakke også nedoverbakke nesten hver dag, intervaller også.

Spinning i 45 minutter hver mandag.

Dans på mandag, styrke og dans.

Jeg vil gå litt ned i vekt, jeg er nå 166 cm og veier 69 kg. Er dette nok trening?

Ja, det skal vær nok. Men hvis du spiser som en tømmerhogger med ca 6000kcal kan det hende at du faktisk legger på deg. Litt flåsete sagt, men du må nesten ta men matinntaket skal man vurdere helheten.

Skrevet

Ja, det skal vær nok. Men hvis du spiser som en tømmerhogger med ca 6000kcal kan det hende at du faktisk legger på deg. Litt flåsete sagt, men du må nesten ta men matinntaket skal man vurdere helheten.

Spiser nok en del usunt men ikke over 6000 håper jeg. Ikke over 2000 en gang

Tror jeg da.

Gjest Thai clinch
Skrevet

Har du et normal kosthold skal du fint klare å gå ned. Er faktisk litt bekymret over at du trener litt ensidig. Dvs, veldig mye kondisjon på bein, knær og hofter. Du kan fort pådra deg beinhinnebetennelse, eller forbigående vonde knær med så mye "beinaktivitet". Danser selv swing på hardt gulv av og til og vet det kan slite på.

Skrevet

Har du et normal kosthold skal du fint klare å gå ned. Er faktisk litt bekymret over at du trener litt ensidig. Dvs, veldig mye kondisjon på bein, knær og hofter. Du kan fort pådra deg beinhinnebetennelse, eller forbigående vonde knær med så mye "beinaktivitet". Danser selv swing på hardt gulv av og til og vet det kan slite på.

Skal(viss jeg orker) begynne med styrke og push ups, pull ups og sit ups også, men gjør det ikke nå :)

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...