AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 Hei det er ikke meningen at dette skal være et klageinnlegg, jeg må bare få det ut... Jeg tror aldri jeg kommer til å finne noen å dele livet med, ihvertfall ikke om jeg ikke endrer fremgangsmåten min. Jeg er snart 24 år gammel og har i teorien hele livet foran meg. Jeg tror jeg er en allright jente, og jeg er ikke stygg, men jeg faller aldri for noen, og når jeg først gjør det faller jeg fort og hardt, og roter til alt. Jeg blir usikker, føler meg masete, og at jeg dytter fyren unna istedenfor å trekke ham mot meg. Jeg blir rett og slett for ivrig. I tillegg har jeg ett barn på 5 år. Jeg holder på med en prestisjefylt utdannelse, og ser for meg at jeg kommer til å være karrierekvinne resten av livet. Fint og flott det, men jeg vil ha noe mer. Jeg har vært i forhold tidligere, og alle bortsett fra èn har vist seg å ha psykopatiske trekk, og ha lyst til å ødelegge livet mitt på alle måter de kan, når jeg har gjort det slutt (for det er alltid jeg som går). Jeg er ikke desperat, men jeg føler jeg begynner å bli litt ensom, selv med venner rundt meg. Føler det er jeg som gjør noe feil på alle plan. Er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan gå frem med gutter jeg blir interessert i? Noen ganger ender det opp med at de ignorerer meg, andre ganger ser de sitt snitt og bruker meg for sex (og jeg går fem på), og enda andre ganger igjen blir vi sammen og er lykkelige i en måned eller to før han viser seg å være psyk... Jeg føler jeg skremmer vekk alle de gode guttene, uten å egentlig gjøre noe annet enn å ta kontakt. Hjelp? Anonymous poster hash: 4590e...356
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 Gjelder helt i startfasen, når man blir kjent. Det glemte jeg å si. Anonymous poster hash: 4590e...356
Collan Skrevet 21. januar 2014 #3 Skrevet 21. januar 2014 Når alle de guttene du har truffet har vist seg å være psykopater (unntatt en, var det ikke så?), er det kanskje på tide at du tenker litt over hvordan du blir kjent med gutter, hva slags gutter du blir kjent med osv. Det er noen jenter som det kan virke som er selvdestruktive, det vil si at de oppsøker menn som de egentlig vet vil gi dem problemer. Noen menn har en holdning om at de skal være jegeren, de får hetta hvis en kvinne er den aktive. Jeg kan i hvert fall si at jeg ikke er blant dem. Jeg vet ikke om det er så mye å gjøre med dem som har denne holdningen. Grunnleggende biologisk teori tilsier at menn er pågående og kvinner tilbakeholdne. For menn har det høy biologisk verdi å spre genene sine mest mulig (altså å ha sex med flest mulig kvinner), siden det øker sjansen for at de får avkom som kan spre genene videre. For kvinnen derimot har det høy biologisk kostnad å bli gravid, så hun må være kresen på hvem hun slipper til. Det er ikke fullt så enkelt hos oss mennesker, men det er noe i det. Les mer om det i denne artikkelen: http://dyade.no/content/view/full/14477
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #4 Skrevet 21. januar 2014 Er det sånn at du ofte går for de sjarmerende, utadvendte guttene som gir deg mange komplimenter og er veldig selvsikre? Kanskje litt sånn "stolte" i kroppsspråket? Anonymous poster hash: 56fd3...a0e
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #5 Skrevet 21. januar 2014 Er det sånn at du ofte går for de sjarmerende, utadvendte guttene som gir deg mange komplimenter og er veldig selvsikre? Kanskje litt sånn "stolte" i kroppsspråket? Anonymous poster hash: 56fd3...a0e Egentlig ikke. Noen av dem har så klart vært veldig selvsikre, men det er ingen som har vært overmåte stolte eller gitt masse komplimenter. Det har oftest vært at jeg har gått etter dem, istedenfor at de har "jaktet" på meg, for jeg kan være veldig rett fram og av en eller annen grunn så skyr ikke dette brente barnet ilden, for å si det sånn! Anonymous poster hash: 4590e...356
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #6 Skrevet 21. januar 2014 Egentlig ikke. Noen av dem har så klart vært veldig selvsikre, men det er ingen som har vært overmåte stolte eller gitt masse komplimenter. Det har oftest vært at jeg har gått etter dem, istedenfor at de har "jaktet" på meg, for jeg kan være veldig rett fram og av en eller annen grunn så skyr ikke dette brente barnet ilden, for å si det sånn! Anonymous poster hash: 4590e...356 Du får slutte å jakte på menn, da, se om det endrer noe når du bare vurderer de som jakter på deg Anonymous poster hash: 56fd3...a0e
Mona26 Skrevet 22. januar 2014 #7 Skrevet 22. januar 2014 Se denne filmen på YouTube ; http://m.youtube.com/watch?v=6PvEBGPVpSE ( evt søk romantisk hekt på YouTube ) den oppklarte veldig mye for meg ihvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå