Gjest Marit81 Skrevet 20. mai 2004 #1 Skrevet 20. mai 2004 Jeg har fantastiske opplevelser når jeg er sammen med mer enn en gutt. Etter første gang i trekant, blir det liksom ikke det samme med bare en. Med to eller tre får jeg holde på lengre, oralt og vaginalt samtidig - + mange flere fordeler (bokstavelig)
Gjest mann27 Skrevet 20. mai 2004 #2 Skrevet 20. mai 2004 noe du gjør ofte? en fast gjeng eller treffer du stadig nye? hvordan vil du råde gutter til å gå fram? hvordan går du evt selv fram dersom det er du som tar initiativet?
Gjest Marit81 Skrevet 20. mai 2004 #3 Skrevet 20. mai 2004 Gjør det ganske ofte. Flest ganger med 2-3 gode venner. Jeg har sjekket opp tre gutter på byen en gang. Disse var var ute sammen. mitt triks var å danse med dem - og for hver av dem under dansen, gjøre det tydelig at jeg hadde lyst på dem Når jeg satt ved bordet og pratet med dem, holdt jeg hendene mine på lårene til to gutter av gangen. Var sikker på at alle tre la merke til det. Etter at jeg fikk de "riktige" signalene tilbake, var jeg mer tydelig, om du skjønner. Er det flere jenter som synes det er flott med fler?
Icy Skrevet 20. mai 2004 #4 Skrevet 20. mai 2004 Må nok si at jeg ikke har sett mange jenter som er såpass frempå. Og de som er der er alltid noen skikkelige luremus!!! :veldigsur:
Gjest Hanne B Skrevet 20. mai 2004 #5 Skrevet 20. mai 2004 Har så langt nøyd meg med å fantasere - men hvem vet?
Bitte Skrevet 21. mai 2004 #6 Skrevet 21. mai 2004 Jeg også nøyer meg med fantasien...virker litt for skummelt å faktisk gjennomføre! Men veldig god fantasi å ha...ingen tvil om det. Pass på å beskytt deg...(Dagens pekefinger)
Gjest GreenSky Skrevet 21. mai 2004 #7 Skrevet 21. mai 2004 Ikke noe for meg, men så lenge du koser deg, er det bra.
Gjest Erwina Skrevet 21. mai 2004 #8 Skrevet 21. mai 2004 Jeg har sans for trekant, men hadde jeg vært singel, tror jeg ikke jeg ville kjørt et slikt "løp". Da syns jeg det er finere at et par har trekant med noen, noe spennende paret kan oppleve sammen, å leve lenge på.
Gjest StineLise Skrevet 21. mai 2004 #9 Skrevet 21. mai 2004 Tror jeg foretrekker trekant med noen jeg kjenner jeg også. Er selv single og da er det kost at vennepar tar seg litt av meg :-)
slapp_nuddel Skrevet 23. mai 2004 #10 Skrevet 23. mai 2004 Tror jeg foretrekker trekant med noen jeg kjenner jeg også. Er selv single og da er det kost at vennepar tar seg litt av meg :-) :o Jeg har feil venner Noen venninnepar som har lyst å ta seg av en grei og snill gutt? Bill. Mrk. Sengepolka *sende inn til avisen*
Gjest Milah Skrevet 23. mai 2004 #11 Skrevet 23. mai 2004 Tror det kanskje hadde blitt for mye av det gode for min del! Men hvis det funker for deg, kjør på!!
Gjest AnneB Skrevet 23. mai 2004 #12 Skrevet 23. mai 2004 Tror jeg foretrekker trekant med noen jeg kjenner jeg også. Er selv single og da er det kost at vennepar tar seg litt av meg :-) Jeg er fortsatt single, mens de fleste av mine venninner har etablert seg med mann. Er det da ikke bare rimelig at de tar seg av meg, inviterer meg hjem og deler på godene Jeg er iallefall takknemmelig!
LilleBille Skrevet 23. mai 2004 #13 Skrevet 23. mai 2004 Jeg er fortsatt single, mens de fleste av mine venninner har etablert seg med mann. Er det da ikke bare rimelig at de tar seg av meg, inviterer meg hjem og deler på godene Jeg er iallefall takknemmelig! Jo det synes jeg er det minste vi kan forvente av venner...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå