AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 Hei jeg har et litt flaut spørsmål. jeg er singel, og har vært det i over et år nå, og er seksuelt frustrert uten at jeg vil ha sex med noen som jeg ikke er kjærest med. Derfor lurte jeg på om noen her visste om en plass man kan finne "snapchat partnere" så jeg kan sende litt sexy bilder og få noen tilbake? trenger litt spenning bare. orker ikke kommentarer som -ekkelt- - du har lite respekt for degselv- osv. vil bare vite om noen vet hvor jeg kan finne en snappartner som vil sende og se småsexy bilder jente22 Anonymous poster hash: 7c13f...9ea
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 chat.no Anonymous poster hash: 3151f...169
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #5 Skrevet 22. januar 2014 vent litt, du vil altså sende lettkledde bilder av deg selv til helt fremmede mennesker? Anonymous poster hash: de95c...235 1
Adhara Skrevet 5. januar 2015 #7 Skrevet 5. januar 2015 Ryddet for kontaktannonser og outing av Snapchat-nick. Irrlys, mod.
Tibbie Skrevet 5. januar 2015 #8 Skrevet 5. januar 2015 vent litt, du vil altså sende lettkledde bilder av deg selv til helt fremmede mennesker? Anonymous poster hash: de95c...235 Hva er galt med det? Det gjør det jo bare enda mer spennende Been there, done that, og det anbefales! Du kan se om du finner en eventyrlysten flørtepus på Tinder, så utveksler dere Snapchat-navn der?
Adhara Skrevet 5. januar 2015 #9 Skrevet 5. januar 2015 Ryddet for kommentar til moderering, sånne ting tas på PM elller Ris og ros. Irrlys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå