AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 Kjæresten min kommenterte i går at jeg gjerne kunne vært litt rundere, før han sa dette kommenterte han at "du har en veldig fin og slank kropp, men..." Jeg visste ikke helt hva jeg skulle svare på dette. Jeg føler meg bra i min egen kropp og passer på hva jeg spiser så jeg ikke legger på meg, tror absolutt ikke jeg vil se bedre ut med et par kilo ekstra, og forstår ikke hva typen tenker og hvorfor han måtte kommentere dette. Hadde jeg vært mager hadde jeg forstått ham, men jeg er vanlig tynn\slank. Vet ikke hvordan jeg skal reagere på en slik kommentar.. Anonymous poster hash: f7adb...bec 1
Gjest Ozelot Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 Pirk på hans egen kropp, så får han kjenne selv hvordan det er. 1
Cathrine88 Skrevet 21. januar 2014 #3 Skrevet 21. januar 2014 Kanskje han har lagt merke til at du er redd for å legge på deg og prøver å få deg til å føle deg bedre. Eller kanskje du er for tynn i forhold til hans preferanser. 8
Gjest Bringebær55 Skrevet 21. januar 2014 #4 Skrevet 21. januar 2014 Rundere som i "bolle i ovnen"-mage?! 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #5 Skrevet 21. januar 2014 Han vil kanskje du skal få større pupper/rumpe eller noe.. Typisk umodne teite gutter. Anonymous poster hash: e6385...27e 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #6 Skrevet 21. januar 2014 Drit i det Hvem vet, kanskje varer ikke forholdet noe særlig lenger allikevel, kiloene kommer uansett av seg selv etter hvert som du blir eldre. Anonymous poster hash: 548db...112 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #7 Skrevet 21. januar 2014 Idiot... Var sammen med en som prøvde å feite meg opp. Jeg var normalt tynn, og han maste stadig om at jeg burde legge på meg. Foreslo til og med at jeg skulle bytte P-piller til et merke han hadde hørt mange la på seg av. For meg var dette like ille som m jeg hadde vært overvektig og han hadde mast om at jeg burde gått ned i vekt. Hva vi veier er for f. ikke mannens business uansett, så fremst man ikke er sykelig under-eller overvektig. Da kan man jo forstå en evt bekymring.Anonymous poster hash: 3f327...315 1
Gjest Coolaid Skrevet 21. januar 2014 #8 Skrevet 21. januar 2014 Kjæresten din skal være glad i deg slik du er.- da er det ekte kjærlighet. Regner med at det ikke akkurat er fare for liv og helse, men heller at kjæresten vil at du skal se ut på en bestemt måte. TS, har du en kjæreste som har noen kg ekstra og vil at du skal bli lik? Hva er grunnlaget for kommentaren hans?
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #9 Skrevet 21. januar 2014 Takk til alle som har svart! Vil ikke pirke på kroppen hans ettersom det er et sensitivt tema, men han fortjener det jo egentlig, ble hvertfall veldig lei meg over kommentaren hans. Er ikke redd for å legge på meg, men vil beholde den vekten jeg har nå, men jeg er ikke fanatisk på noe og koser meg med god og\eller usunn mat når jeg har lyst til det. Hvis jeg er for tynn i forhold til hans preferanser, hvorfor kommer det opp nå? Han burde tenkt på det i begynnelsen, og hvor mye jeg veier burde ikke ha noe å si når han er glad i meg....? Kjæresten min har forøvrig ikke noen kg ekstra, han har en normalvekt og er middels interessert i trening... Vet ikke hva som er grunnlaget for kommentaren... :\ Anonymous poster hash: f7adb...bec
Cathrine88 Skrevet 21. januar 2014 #10 Skrevet 21. januar 2014 Hvis jeg er for tynn i forhold til hans preferanser, hvorfor kommer det opp nå? Han burde tenkt på det i begynnelsen, og hvor mye jeg veier burde ikke ha noe å si når han er glad i meg....? Jeg ville vært like glad i kjæresten selv om han plutselig hadde lagt på seg 40 kilo muskler, men jeg foretrekker kroppen hans slik som den er nå. Selv har jeg lett for å bli for tynn hvis jeg ikke passer på og kjæresten er selvsagt like glad i meg uansett. Men siden han foretrekker at jeg ikke ser helt skrapa ut, og det ikke spiller noen rolle for meg, prøver jeg å holde på de to kiloene som utgjør forskjellen mellom tynn og for tynn. 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #11 Skrevet 21. januar 2014 Tenk om han mente at det ikke gjorde noe om det ble rundere. Ikke at du skal bli det. Anonymous poster hash: b946b...19b
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #12 Skrevet 21. januar 2014 Jeg ville vært like glad i kjæresten selv om han plutselig hadde lagt på seg 40 kilo muskler, men jeg foretrekker kroppen hans slik som den er nå. Selv har jeg lett for å bli for tynn hvis jeg ikke passer på og kjæresten er selvsagt like glad i meg uansett. Men siden han foretrekker at jeg ikke ser helt skrapa ut, og det ikke spiller noen rolle for meg, prøver jeg å holde på de to kiloene som utgjør forskjellen mellom tynn og for tynn. Jeg klarer likevel ikke å forstå at det nødvendig å kommentere kroppen min på den måten? Det er ikke slik at jeg har forandret meg, har hatt en stabilvekt helt siden vi ble sammen - hadde jeg plutselig gått ned flere kg eller lagt på meg flere kg, hadde det vært noe annet. Anonymous poster hash: f7adb...bec
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #13 Skrevet 21. januar 2014 Tenk om han mente at det ikke gjorde noe om det ble rundere. Ikke at du skal bli det. Anonymous poster hash: b946b...19b Han mente at jeg godt kunne legge på meg litt, få litt mer bollekinn, at å være litt "rundere" hadde kledd meg.... Anonymous poster hash: f7adb...bec
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #14 Skrevet 21. januar 2014 Som en distré og argumentasjonssvak mann kan jeg legge inn at det er en mulighet for at han på klønete vis forsøkte å si at han liker former (ikke nødvendigvis utelukkende større pupper/rumpe). Mange ting menn kan si i et forhold mottas på helt andre måter av kvinner. Men, for all del, synes ikke han har gjort noe sjakktrekk her.Anonymous poster hash: 929b6...b35
Gjest Passing by Skrevet 22. januar 2014 #15 Skrevet 22. januar 2014 Kjæresten min kommenterte i går at jeg gjerne kunne vært litt rundere, før han sa dette kommenterte han at "du har en veldig fin og slank kropp, men..." Jeg visste ikke helt hva jeg skulle svare på dette. Jeg føler meg bra i min egen kropp og passer på hva jeg spiser så jeg ikke legger på meg, tror absolutt ikke jeg vil se bedre ut med et par kilo ekstra, og forstår ikke hva typen tenker og hvorfor han måtte kommentere dette. Hadde jeg vært mager hadde jeg forstått ham, men jeg er vanlig tynn\slank. Vet ikke hvordan jeg skal reagere på en slik kommentar.. Anonymous poster hash: f7adb...bec Bare si "sorry, what you see is what you get"... noen ganger er det best å ta det med en frisk kommentar tilbake.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #16 Skrevet 22. januar 2014 Jeg synes du skal spørre ham om hva han mente. Alt annet blir bare spekulasjoner. I og med at han sikkert bryr seg mye om deg, vil jeg som første alternativ tenke at han forsøker å ta vare på deg, og på en fin måte si at han er redd du "passer på" hva du spiser i en grad som kanskje ikke er helt sunn i hans øyne. Du skriver at du er vanlig tynn, ikke mager. Men det er jo i dine øyne, da. Du er åpenbart forkusert på kroppsfasong og -vekt, så kanskje har han grunn til å "berolige deg" med at i hans øyne kan du godt legge på deg? Om han faktisk mente å passe på deg eller er en drittsekk som kritiserer utseendet ditt eller en av de mange nyanser in between, får du vite hvis du spør ham. Anonymous poster hash: fab32...694
regine Skrevet 22. januar 2014 #17 Skrevet 22. januar 2014 Ingen av oss kan vite hva han egentlig mente.... Samtidig tenker jeg: Må man ALLTID ta alt og tolke alt i verste mening? Kan han ikke like deg som du er, men samtidig også mene at du helt sikkert hadde vært fin selv om du var litt rundere? Jeg blir litt i stuss når jeg ser sånne tråder, fordi jeg tenker at skal man leve sammen over tid, så må man faktisk være litt romslig overfor hverandre, også når det gjelder dumme/teiet/upassende kommentarer.....Det er selvsagt en grense for hva man skal tåle og hva som er psykisk trakassering, og jeg skjønner også at vi ikke nødvendigvis har lik grense for når den overskrides. Men likevel.....
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #18 Skrevet 22. januar 2014 Jeg hadde helt ærlig tatt det som et kompliment.. Vil være slank jeg :-) Anonymous poster hash: 5fb3e...bcb
Gjest .-L-. Skrevet 22. januar 2014 #19 Skrevet 22. januar 2014 Kanskje han er beskymret for deg fordi du er tynn?
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #20 Skrevet 22. januar 2014 Vi spør heller alle andre enn den eneste som vet svaret. Anonymous poster hash: 3fd4a...723
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå