amonyn Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 Ville dere vært skeptisk til en dame som reiser bort i lengre tidsrom og dere da ikke har muligheten til å treffes? Tenker f.eks. om hun er borte en måned iblant på grunn av jobboppdrag. Eller studinne som drar hjem hele sommeren og juleferie.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 Det ville jeg nok ikke hatt problemer med, man har jo hvert sitt liv selv om man er sammen. Så lenge man har kvalitetstid når hun er hjemme og hun ikke blir borte et år av gangen så går det helt fint. Anonymous poster hash: 4fd99...559 1
Druid Skrevet 21. januar 2014 #3 Skrevet 21. januar 2014 I det første tilfellet ville jeg vurdert hvor praktisk det var i forhold til å opprettholde forhold. Liker å ha mye kontakt når jeg er i forhold, hater sånn avstandsforhold. Det andre tilfellet er redlight, siden det gir antydning om noen som ikke har kuttet navlestrengen, eller gjerne har lyst å flytte hjem.
Gjest Summers Skrevet 21. januar 2014 #4 Skrevet 21. januar 2014 Ville dere vært skeptisk til en dame som reiser bort i lengre tidsrom og dere da ikke har muligheten til å treffes? Tenker f.eks. om hun er borte en måned iblant på grunn av jobboppdrag. Eller studinne som drar hjem hele sommeren og juleferie. Alle jeg kjenner drar hjem til familien juleferien og om sommeren. Men hadde vel spurt om hvorfor vi ikke kunne treffes i sommerferien enten i min, din hjemby eller på et annet sted.
amonyn Skrevet 21. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2014 Det andre tilfellet er redlight, siden det gir antydning om noen som ikke har kuttet navlestrengen, eller gjerne har lyst å flytte hjem. Utdyp? Trodde ikke det var så merkelig å dra hjem i feriene. Jeg skulle gjerne blitt i studiebyen om i ferien, men alle de andre drar og jeg har jobb hjemme.
Druid Skrevet 21. januar 2014 #6 Skrevet 21. januar 2014 Utdyp? Trodde ikke det var så merkelig å dra hjem i feriene. Jeg skulle gjerne blitt i studiebyen om i ferien, men alle de andre drar og jeg har jobb hjemme. Misforsto deg, trodde du mente hvis man var i parforhold og jeg bodde der. Da ville det være mer naturlig å få seg jobb og bo der kjæresten var
amonyn Skrevet 21. januar 2014 Forfatter #7 Skrevet 21. januar 2014 Misforsto deg, trodde du mente hvis man var i parforhold og jeg bodde der. Da ville det være mer naturlig å få seg jobb og bo der kjæresten var Åja. nei. Jeg lurer bare på om slike langvarige "forsvinninger" gjør at dere kan utelukke en dame som kjæreste. Jeg tenker nemlig slik. Fordi jeg er så lenge borte fra studiebyen, kan jeg ikke finne noen der. Og jeg er bare i hjembyen 3-4 mnd i året, så der er det ihvertfall utelukket å finne noen. Har forsøkt slike avstandsgreier før og det er ikke min ting. Telefonsamtaler, skype, skrive meldinger og "stiler" over nett. Pliktarbeid! Derfor lurte jeg på om dere har liknende tanker. Kjekt å vite noe om.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #8 Skrevet 21. januar 2014 Åja. nei. Jeg lurer bare på om slike langvarige "forsvinninger" gjør at dere kan utelukke en dame som kjæreste. Jeg tenker nemlig slik. Fordi jeg er så lenge borte fra studiebyen, kan jeg ikke finne noen der. Og jeg er bare i hjembyen 3-4 mnd i året, så der er det ihvertfall utelukket å finne noen. Har forsøkt slike avstandsgreier før og det er ikke min ting. Telefonsamtaler, skype, skrive meldinger og "stiler" over nett. Pliktarbeid! Derfor lurte jeg på om dere har liknende tanker. Kjekt å vite noe om. Hvorfor kan du ikke finne noen når du tross alt bor i studiebyen i 8-9 måneder i året? Skulle jo være mulighet for det. Anonymous poster hash: 4fd99...559
amonyn Skrevet 21. januar 2014 Forfatter #9 Skrevet 21. januar 2014 Hvorfor kan du ikke finne noen når du tross alt bor i studiebyen i 8-9 måneder i året? Skulle jo være mulighet for det. Anonymous poster hash: 4fd99...559 Kleint å være borte fra den andre så lenge. Misliker avstandsgreier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå