Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg har hatt et fint og fast forold til en gutt i flere år nå, vi trives godt sammen og jeg elsker han! hver gang vi er sammen er han så snill med meg, koser med meg,gir meg alt jeg peker på ,spør om jeg har det bra,og alt det en perfekt kjæreste skal gjøre... men så fort vi går fra hverandre (vi bor ikke sammen enda) så ringer han kameratene sine og stikker ut! senest igår var vi sammen hele dagen, og han vil det selv, så får han en mld og han sier at det er reklame og legger fra seg mobilen, han drar fra meg, men av en eller annen grunn blir jeg gående litt etter han og sjekke (ikke pent gjort men) og han tar opp mobilen og ringer noen! så synd for han så sender han en mld som var til en kamerat og ikke til meg, men dessverre for han så sendte han den til feil nr og jeg fikk den! jeg ringer han med engang og spør om det var sant at det var reklame han fikk og han sier ja! så spør jeg hva han skal og han siker at han ikke skal noe! jeg blir sint og legger på! så sender jeg han den mld han sendte meg og får som svar " ja jeg må jo ha et liv" så han lyvde for meg! og han har visst ikke liv sammen meg! hva skal en gjøre! jeg tåler ikke mennesker som lyver og ikke vil jeg ha en kjæreste som er så søt og grei når vi er sammen men så fort vi ikke er det så løper han til kameratene!

Videoannonse
Annonse
Gjest Muslingen
Skrevet

:hoho:

Hva hadde du forventet at han skulle gjøre når dere ikke er sammen? Sitte hjemme å strikke eller??

Skrevet
:hoho:

Hva hadde du forventet at han skulle gjøre når dere ikke er sammen? Sitte hjemme å strikke eller??

Den latteren synes jeg var unødvendig---

Klart man har et liv selv om man er del av et par.. men det kommer aldri noe godt ut av å lyve...

Hvorfor ikke bare være ærlig å si at "jeg vil møte kameratene mine"

Gjest Anonymous
Skrevet

det gjest mest sannsynlig mener er at han hadde vel ikke trengt å gjøre det sånn med engang, det virker så desperat! han kunne ha ventet litt.. men så klart han må jo få gå ut med venner! men kanskje ikke på den måten ved å lyve og si slike ting og ikke to sekunder etter at han forlot dama!

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Om han er så desperat og må ty til løgn, syns jeg du burde gå inn i deg selv og se hvor hysterisk du kanskje er. Ikke kan jeg vite, men det er mest sannsynlig. En kjæreste er ikke et dyr du kan ha i bånd vet du ;)

Gjest Hillary..
Skrevet

Her er det noe som skurrer....

Hvorfor i all verden skal ikke kjæresten din få være sammen med kameratene sin når dere ikke er sammen?

Skal han kutte dem ut? Være sammen med deg 24 timer i døgnet? :o

Har ikke du venninner?

Jeg skjønner at du reagerer på at han lyver. Spør han hvorfor. Så får du se...

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg sitter med en følelse av at du har laget i stand dette selv. For det virker ikke som du liker at han treffer kameratene sine, og da er det ikke rart han må lyge. Om du steller i stand en scene hver gang han ønsker å gjøre noe annet, så er det vel blitt lettere for han å ta en liten hvit en.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Du er nødt til å ta en alvorsprat med typen din!

Sånn jeg forstår det, så får han meldinger fra kameratene sine, men påstår at det er reklame. Hvorfor gjør han det? Er det fordi du reagerer negativt på at han er sammen med kamerater? Er det fordi han tror du kommer til å reagere negativt? Er det fordi det ikke er kamerater, men andre damer han får "reklame" av?

Ta et oppgjør med deg selv, og finn ut om:

1) Du stoler på ham

2) Du forlanger for mye av hans tid

3) Du sender ubevisste signaler (kroppsspråk, tonefall m.m.) som kan oppfattes negativt når han har andre ting å gjøre enn å puse med håret ditt

4) Dere legger omtrent like mye i forholdet

5) Dere har samme formening om hvor forholdet deres er på vei

Problemet deres er sannsynligvis mangel på kommunikasjon.

Gjest Anonymous
Skrevet
men så fort vi går fra hverandre (vi bor ikke sammen enda) så ringer han kameratene sine og stikker ut!

....og ikke vil jeg ha en kjæreste som er så søt og grei når vi er sammen men så fort vi ikke er det så løper han til kameratene!

Dette lyder helt utrolig!! Liker du ikke at han er med kameratene sine når dere ikke er sammen...? Unnskyld meg, men ta deg sammen!

Skrevet

Det er dårlig gjort av han å lyve til deg!!

Jeg synes du skal ta det opp med han.

Klart han skal ha et liv utenom deg, men han skal jo ikke trenge å lyve for at han skal ha det...

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor han lyver om dette....? :klø:

Forøvrig har du besvart ditt spørsmål selv:

hva skal en gjøre!

ikke vil jeg ha en kjæreste som er så søt og grei når vi er sammen men så fort vi ikke er det så løper han til kameratene!

Da er vel saken grei??

Gjest Anonymous
Skrevet
ikke vil jeg ha en kjæreste som er så søt og grei når vi er sammen men så fort vi ikke er det så løper han til kameratene!

Hva er det du ikke vil ha?

- en kjæreste som er søt og grei?

- en kjæreste som har kamerater?

Å finne en kjæreste som ikke er søt og grei, skulle gå greit; det er nok av drittsekker der ute.

Å finne en kjæreste som ikke har kamerater kan bli veeeeldig vanskelig! Og hvorfor i alle dager skulle du ville det??? :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...