Gå til innhold

1-night med 3

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest mann25

Vi er 3 kamerater midt i 20-årene som har pratet litt om å forsøke å sjekke opp en jente sammen en gang. Det måtte i så fall være noen ingen av oss kjente og som vi (sannsynligvis) ikke kom til å se igjen slik at det ikke kom noen følelser/sjalusi i veien. Forsøker bare å finne ut litt om hvordan single jenter stiller seg til dette. Det hender jo man treffer noen som er ute etter å "scratch an itch" og ikke noe mer enn det av og til. Er 3 bedre enn 1 i så fall? Hvor er evt best? ta kontakt på cafe e.l. eller på dansegulvet på en disco? Når bør man si hva det dreier seg om? med en gang, eller etter at en av oss har fått litt kontakt? Får vi en drink i slengt ansiktet hvis vi høflig forklarer opplegget?

Håper på noen seriøse svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå ble jeg også nysgjerrig.

Har kikket innom en del sjekkesider på nettet, men ikke mange som er litt seriøs.. eller at det er 99% menn og 1% kvinner..

Da sier det seg selv at det er vanskelig for en mann. Og er nesten umulig å komme i kontakt med en kvinne da hun som oftest ignorerer mennene da hun sikkert får 100 hennvendelser i løpet av en time.

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne B

Sørg for å bli godt kjent med jenta! Finnes nok jenter som kan tenke seg et slikt opplegg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg også nysgjerrig.

Har kikket innom en del sjekkesider på nettet, men ikke mange som er litt seriøs.. eller at det er 99% menn og 1% kvinner..

Da sier det seg selv at det er vanskelig for en mann. Og er nesten umulig å komme i kontakt med en kvinne da hun som oftest ignorerer mennene da hun sikkert får 100 hennvendelser i løpet av en time.

:o

Kommer litt an på hvor du beveger deg det. På Spraydate, Nettvenn, Blink og Sexoteket er det minst 40 % jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm - det er hvertfall et ærlig nok ønske,da!

Prat med henne først...man merker fort hvor utadvent hun er ,og kanskje også hva hun er på jakt etter.

Jeg har flere venninner som synes dette er spennende....mange som fantaserer om dette,men som aldri tør. ( jeg er kanskje en av dem... :oops: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Justis

Jeg vil anbefale www.eros.no til dette formålet.

Jeg hadde aldri giddet å stille opp på en threesome med tre menn (heller ikke med 2). Det høres utrolig kjedelig ut...ikke noe interessant i det hele tatt.

Men som sagt, på eros er det nok endel jenter som er åpne for det meste.

Ellers er utestedet Justisen i Oslo et greit sted å forhøre seg med jentene på, da det er ganske liberale jenter der på fredager :)

Eller forsøk studentfestene ved Universitetet: jentene der er jo villige til alt! Spesielt psykologi-blondiene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zadora

Jeg har vært mye på blink, og det har også ført til en "date" med 2 karer.

Men jeg traff han ene alene først, ville vel vært litt skeptisk til å hoppe rett ut i det med 2. Han og jeg skulle egentlig treffes en gang til, og det var da han spurte om han kunne ta med en god kompis. Så tenkte jeg, ja, hvorfor ikke! :P

Det ga mersmak det, men har ikke truffet noen av dem igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...